Branża nieruchomości bije charytatywny rekord

JLL - turniej koszykowki1 sierpnia, w warszawskim klubie La Playa, odbyła się czwarta edycja Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych, organizowanego przez Jones Lang LaSalle. W wydarzeniu uczestniczyło blisko 700 specjalistów z branży nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz ich rodzin. W trakcie imprezy zebrano rekordową sumę ponad 157 000 zł. – przeszło 50% więcej niż podczas zeszłorocznej edycji. Sukces wydarzenia potwierdza rosnącą świadomość wagi inicjatyw z obszaru CSR – społecznej odpowiedzialności biznesu – wśród firm z sektora nieruchomości.

W turnieju wzięła udział rekordowa liczba 25 drużyn (175 graczy) z wiodących firm z branży nieruchomości komercyjnych w Polsce, takich jak: Blackstone, BNP Paribas Real Estate, CBRE, Colliers International, Cushman & Wakefield, Deloitte, DTZ, ECE Polska, ECI Group, Ghelamco, Grupa Capital Park, Hochtief Development Poland, Jones Lang LaSalle, Knight Frank, Neinver, MGPA, MLP Group, Panattoni Europe, Portico Investments, Prologis, Savills, SEGRO, Skanska, TriGranit / Valad oraz Warbud. Po zaciętych rozgrywkach pierwsze miejsce w turnieju zdobył Warbud, na podium stanęły również takie firmy jak Jones Lang LaSalle i MLP Group.

Cel spotkania przedstawicieli branży był szczytny – zbiórka pieniędzy na fundację „Nasze Dzieci” przy Klinice Onkologii w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie. Środki, które udało się pozyskać w trakcie wydarzenia zostaną przeznaczone na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego oraz materiałów opatrunkowych. Czek na ręce Prezes Fundacji – Ewy Gorzelak-Dziduch oraz Zastępcy Kierownika Kliniki Onkologii w Instytucie Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka – prof. nadzw. dr hab. n. med. Bożenny Dembowskiej-Bagińskiej wręczył Tomasz Trzósło, Dyrektor Zarządzający Jones Lang LaSalle w Polsce.

Tomasz Trzósło, Dyrektor Zarządzający Jones Lang LaSalle w Polsce, skomentował: „Bardzo nas cieszy zarówno frekwencja, jak i rekordowa kwota, jaką udało się zebrać w trakcie już czwartej edycji IV Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych. Dziękujemy wszystkim uczestnikom i sponsorom za zaangażowanie i wsparcie, dzięki czemu mogliśmy wspólnie stworzyć niezapomniane wydarzenie, które już na stałe wpisało się w harmonogram najważniejszych wydarzeń branży nieruchomości”.

Sponsorami tegorocznej edycji turnieju były: Agencja Plastica, Balmain Asset Management, Copy General, Daunpol, F1Karting, Grycan, Helios, Hilton Gdańsk, Holmes Place, IQ Production, MLP Group, Mielżyński Wine Spirits Specialties, Nestle, Pleasure & Spa, Przedszkola Pomarańczowa Ciuchcia, Prologis, SEGRO, Stewart Title Limited, STENA Recycling ,Radisson Blu, Super-Pharm, Teatr Capitol, The Westin Warsaw oraz Zumba Poland. Wydarzeniu patronowały media – Eurobuild CEE, Poland Today, Shopping Center Poland; Retailnet.pl oraz Warsaw Business Journal.

Źródło: Jones Lang LaSalle