Ponad 17 tys. zł zebranych środków finansowych, około 100 wolontariuszy i aktywny udział 18 największych wrocławskich inwestorów z sektora usług – to rezultaty akcji „Buy a Book”, która 9 czerwca na Placu Solnym we Wrocławiu. Celem inicjatywy było wsparcie Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci.
Organizatorem wydarzenia był ABSL Regional Chapter we Wrocławiu, czyli lokalny oddział Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych w Polsce, zrzeszający największe wrocławskie firmy z branży.
Podczas niedzielnej akcji „Buy a Book” można było zakupić cegiełki uprawniające do odebrania wybranych pozycji książkowych lub płyty CD i DVD, które zostały podarowane na ten cel przez pracowników największych centrów nowoczesnych usług dla biznesu z Wrocławia. Łącznie na potrzeby akcji przekazano około 8 tysięcy książek oraz wydawnictw muzycznych i filmowych.
W inicjatywę „Buy a Book” zaangażowało się około 100 pracowników z takich wrocławskich firm, jak ATOS, BNY Mellon, Capgemini, Credit Suisse, CRISIL Global Research & Analytics, Ernst&Young, Geoban, Google, HAYS Poland, Globalne Centrum Biznesowe HP we Wrocławiu, IBM, Jones Lang LaSalle, Kinnarps, ManpowerGroup, Nokia Siemens Networks, QAD, Qatar Airways oraz REC (Research & Engineering).
Źródło: ABSL Regional Chapter