Prof. Piotr H. Skarżyński: Silna marka budzi zaufanie pacjentów

Prof. Piotr H. Skarżyński

Budowanie silnej marki w medycynie wymaga uwzględnienia wymogów jakie stawia przez nami koncepcja zrównoważonego rozwoju. Należy połączyć ze sobą nowoczesne technologie z działaniami, które będą bezpieczne zarówno dla pacjentów, jak i środowiska.

Jak działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu wpływają na budowanie silnej marki? Jak przyciągnąć najlepszych specjalistów z branży medycznej? Między innymi o tym rozmawialiśmy z prof. Piotrem H. Skarżyńskim z Światowego Centrum Słuchu w Kajetanach, członka zarządu Centrum Słuchu i Mowy Medincus podczas IX Europejskiego Kongresu Samorządów w Mikołajkach.

Poznaj też opinię Prof. Piotra H. Skarżyńskiego o relacji między edukacją dotyczącą profilaktyki zdrowotnej a globalnymi działaniami na rzecz środowiska:
https://raportcsr.pl/prof-piotr-h-skarzynski-w-globalnej-skali-dzialania-prosrodowiskowe-to-rowniez-edukowanie-spoleczenstw-o-profilaktyce-zdrowotnej-wideo/