Janusz Komurkiewicz, Fakro: Od poziomu kapitału społecznego zależy dobrobyt Polaków

Janusz Komurkiewicz, Fakro

Jaką wartość dla spółki Fakro ma posiadanie opinii dobrego pracodawcy? Które z pracowniczych benefitów są szczególnie istotne? Jak dużo jest do zrobienia w kwestii upowszechnienia wśród pracodawców dobrych praktyk? – na te m.in. odpowiadał Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu Fakro.

Nasz rozmówca podkreślał znaczenie opinii dobrego pracodawcy dla wizerunku marki i zwiększania poziomu konkurencyjności, jak też opisał narzędzia sprawnego zarządzania polityką propracowniczą. W tym kontekście wymienił takie inspirujące programy spółki, jak „Zielone punkty” czy „Ambasador marki FAKRO” które zachęcają pracowników do aktywności. Zaznaczył też wartość kapitału społecznego jako czynnika rozwojowego i zapobiegającego dystopijnej wizji rzeczywistości.

Wywiad przeprowadziliśmy podczas Gali XIII edycji Konkursu o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”, która odbyła się 8 listopada 2023 roku w Warszawie.

Wszystkich laureatów XIII edycji Konkursu o Tytuł “Pracodawca Godny Zaufania” poznasz TUTAJ.