Jak poprawnie należy zażywać leki przeciwbólowe, kiedy po nie sięgać i w jakich ilościach? O tych i innych aspektach dotyczących zażywania leków przeciwbólowych edukować będzie agencja Multi Communications dla marki Nurofen. W ramach kampanii edukacyjnej „Wiedza nie boli” agencja prowadzi działania media relations.
Kampania „Wiedza nie boli” ma na celu edukację Polaków w kontekście stosowania leków przeciwbólowych. Cieszymy się, że mamy szansę brać udział w procesie kształtującym świadomość zażywania leków przez nasze społeczeństwo – mówi Dorota Bieniek-Kaska, PR Department Director Multi Communications. Tego typu projekty wymagają dogłębnej analizy oraz szerokiej wiedzy eksperckiej. Multi Communications ma wieloletnie doświadczenie w branży farmaceutycznej, które zdobywało pracując między innymi dla takich marek jak Otrivin, Teraflu, Bayer, Baxter, GSK czy Polpharma.
Projekt prowadzi dział Consumer Communications Unit, kierowany przez Dorotę Bieniek-Kaskę. W zespole odpowiedzialnym za obsługę klienta pracują: Monika Mieleszczuk oraz Małgorzata Kink.
Nurofen to wiodąca marka leków przeciwbólowych dla dorosłych i dzieci oraz jedyny lek na naszym rynku zawierający oryginalny ibuprofen. Marka należy do Reckitt Benckiser – światowego lidera w produkcji detergentów i środków czystości oraz wiodącej firmy w dziedzinie środków higieny osobistej i leków bez recepty.
Źródło: Multi Communications