Nie tylko z okazji trwającego karnawału, ale także na każdą szczególną okazję, sieć sklepów Biedronka oferuje oryginalne sukienki i tuniki. Kreacje, których premiera odbyła 16 grudnia 2013 roku, zostały zaprojektowane przez studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi w ramach konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki“. W samym tylko grudniu, przez okres 2 tygodni, sprzedanych zostało ponad 20 tysięcy tych wyjątkowych produktów.
– Sukienki i tuniki, które oferowaliśmy w okresie świątecznym, cieszyły się niezwykłym zainteresowaniem naszych klientek. Świadczą o tym nie tylko wysokie wyniki sprzedaży, ale i szybkość, z jaką znikały z naszych ekspozycji – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, Kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska S.A. – Zadbaliśmy o to, aby te oryginalne produkty ponownie pojawiły się w okresie karnawału wśród naszego asortymentu. Spełniamy tym samym oczekiwania naszych klientów, a także wychodząc naprzeciw ich potrzebom – nieco obniżamy ich cenę.
Sukienki i tuniki są dostępne już od 20 stycznia, tylko w sklepach sieci Biedronka, w rozmiarach S-XL (projekty Joanny Filipskiej, Marii Iwaniszewskiej i Damiana Koniecznego) oraz M-XL (projekt Darii Krawczyk) w specjalnej cenie 59,90 zł.
Konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki“ to wspólna inicjatywa sieci sklepów Biedronka i Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Projekty realizowane były w Katedrze Ubioru na Wydziale Tkaniny i Ubioru. Spośród 150 prac wyłoniono cztery projekty, przygotowane przez Marię Iwaniszewską, Damiana Koniecznego, Darię Krawczyk, Joannę Filipską. Celem konkursu było wsparcie młodych, uzdolnionych projektantów w rozwoju ich kariery zawodowej, w oparciu o konfrontację z potrzebami rynku oraz wzbogacenie oferty sieci sklepów Biedronka o atrakcyjny produkt skierowany do wszystkich klientek.