Grupa Raben regularnie przeprowadza badania satysfakcji swoich Klientów. Tegoroczna ankieta miała wyjątkowy charakter, realizowała bowiem trzy z pięciu celów CSR Grupy Raben.
W wyniku troski o środowisko naturalne kwestionariusz wypełniany był po raz pierwszy on-line. Ponadto, Grupa Raben za każde badanie, przeprowadzone w 10 krajach Starego Kontynentu, przekazuje minimum 1 euro na wybraną lokalnie organizację pozarządową. W Polsce kwotę uzyskaną w wyniku wypełnienia niemal 600 ankiet otrzyma Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego. Firma wesprze tym samym akcję Pierwszy fotelik promującą bezpieczne przewożenie dzieci w fotelikach samochodowych.
Prosząc Klientów o opinię na temat naszych usług, realizujemy ideę dialogu stanowiącego podstawowy element działań CSR. Ich sugestie i uwagi pozwalają nam usprawniać procesy, często też wskazują nowe kierunki rozwoju rynku. Dodatkowo, odbiorcy naszego serwisu przekazując nam informację zwrotną na jego temat, wspierają szczytny cel. Innowacyjny jest również sposób przeprowadzania ankiety, która od tego roku ma formę kwestionariusza on-line. Wszystkie wymienione elementy sprawiają, że tegoroczne badanie ma wyjątkowy charakter i realizuje naszą wizję CSR wyznaczając trendy w branży przynoszące dodatkowe korzyści otoczeniu poprzez zrównoważony rozwój – podsumowuje Lider CSR Grupy Raben, Marta Szymborska.
Źródło: Grupa Raben