W 4 tygodnie dookoła świata – taki cel postawili sobie pracownicy eurobanku w akcji Our People Round The World. Jeśli w założonym okresie pokonają 40 075 km – czyli długość równika – bank przekaże środki na realizację marzeń podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”, zgodnie z przelicznikiem – 1 złoty za 1 przejechany kilometr.
Pracownik wybiera dowolną dyscyplinę związaną z pokonywaniem dystansu (np. bieg, jazda na rowerze, itp.) i na bieżąco monitoruje długość przebytej trasy w zewnętrznej aplikacji. Pokonane kilometry są przypisywane do rywalizacji i prezentowane w czasie rzeczywistym na stronie akcji. W ten sposób powstała grupa osób, która dąży do osiągnięcia celu – okrążenia Ziemi w 4 tygodnie. Po jego zrealizowaniu, bank przeleje minimum 40 075 zł na konto Fundacji „Mam Marzenie”, wybranej przez pracowników w wewnętrznym głosowaniu.
– Akcję Our People Round The World rozpoczęliśmy filmem zrealizowanym z udziałem naszych pracowników, którzy nie tylko podzielili się z nami swoją pasją, ale i ruszyli z pierwszą zmianą w wirtualnej sztafecie przez całą Polskę. Jej rezultaty możemy śledzić w czasie rzeczywistym dzięki interaktywnej kuli ziemskiej, która ukazuje przejechany już odcinek wraz z licznikiem kilometrów. Świadomość, jak niewiele brakuje do osiągnięcia celu i wsparcia instytucji charytatywnej, jeszcze bardziej mobilizuje nas do pokonywania kolejnych dystansów – mówi Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzający w eurobanku.
Kampania wystartowała 1 czerwca i potrwa do końca miesiąca.