NIVEA to najbardziej godna zaufania marka w Europie – tak zadecydowali konsumenci w badaniu Marki Godne Zaufania 2013, zorganizowanym przez magazyn Reader’s Digest. Także w Polsce NIVEA pozostała bezkonkurencyjna wśród firm kosmetycznych, zdobywając aż trzy Złote Godła Marki Godnej Zaufania.
W badaniu Marki Godne Zaufania 2013, organizowanym przez wydawnictwo Reader’s Digest NIVEA została uznana przez polskich konsumentów za najbardziej zaufaną markę aż w trzech kategoriach: kosmetyk do pielęgnacji skóry, kosmetyk zapachowy/ kolorowy, a także kosmetyk do pielęgnacji włosów. W powyższych kategoriach marka otrzymała najwyższe wyróżnienie – nagrody Złotego Godła Marki Godnej Zaufania.
NIVEA została także najbardziej zaufaną marką Europy – wygrała bezapelacyjnie we wszystkich dwunastu krajach, w których wykonywane było badanie. NIVEA utrzymała swoją pozycję jako najbardziej zaufana marka w dziedzinie pielęgnacji skóry z 2012 roku. Niemniej jednak, w 2013 roku, w ponad połowie krajów, które objęło badanie znacznie zwiększyła się liczba respondentów głosujących na NIVEA.
W edycji Marki Godne Zaufania 2013 przeanalizowano opinie ponad 18 tys. respondentów, prosząc ich o określenie marki, której ufają najbardziej. Złote i Kryształowe Statuetki Marki Godnej Zaufania przyznano w 36 kategoriach. Złote Statuetki przyznawane były markom, które zdobyły największą liczbę otrzymanych głosów, wyrażaną w procentach. Głosy były oddawane spontanicznie na markę, która według respondenta jest najbardziej godna zaufania w danej kategorii. Oprócz wyboru marek i oceny ich atrybutów, w tegorocznym badaniu (tak jak w poprzednich) respondenci wskazywali, czy są klientami ocenianej marki i czy chętnie poleciliby ją innym.
– Nagrody w badaniu Marki Godne Zaufania są dla nas niezwykle ważne, gdyż zaufanie konsumenta jest dla NIVEA najważniejszą wartością – mówi Michael Haehnel, General Manager NIVEA Polska – Zaufanie nie jest łatwo zdobyć i buduje się je każdego dnia rzetelnością i jakością. Docenienie tego przez konsumentów jest dla nas najcenniejszą nagrodą.
Marki Godne Zaufania to jedno z największych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie na zlecenie wydawnictwa Reader’s Digest przez firmę badawczą Wyman Dillon Ltd. UK. Od trzynastu lat wykonywane jest rokrocznie w dwunastu krajach Europy, takich jak: Francja, Holandia, Finlandia, Czechy, Niemcy, Polska, Belgia, Portugalia, Rumunia, Rosja, Słowenia i Szwajcaria. Badanie pozwala również na pogłębienie charakterystyki typowego Europejczyka – przyczynia się bowiem do poznania nastrojów społecznych mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze życie.
Źródło: http://www.rdtrustedbrands.com