„Nie palę, bo …” – kampania Pracodawców RP

Palenie wyrobów tytoniowych i powiązanych to problem nie tylko zdrowotny, ale i ekonomiczny – z badań wynika, że palący pracownicy tracą rocznie 20 dni roboczych „na dymka”. Celem kampanii Pracodawców RP „Nie palę, bo…” jest edukacja pracowników i pracodawców w zakresie możliwości rzucenia tego nałogu.

 

– Kampania ma charakter ogólnopolski. Chcemy objąć nią jak największą liczbę i przedsiębiorstw i pracowników. Liczymy na wszystkich, którzy chcą dołączyć do naszych działań – mówi ISBnews.TV Patrycja Kosińska, koordynatorka projektu „Nie pale, bo” Pracodawcy RP.

Mobilny gabinet będzie jeździł po całej Polsce. – Wychodzimy z założenia, że jeżeli sami pracownicy do nas przyjdą i będą mogli się przebadać, bardziej zaangażują się w kampanię – dodała Kosińska.

Kampania, realizowana w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020, to druga odsłona zorganizowanej w poprzednim roku akcji „Firma wolna od tytoniu”.

Źródło: https://www.isbnews.tv/