Disney promuje większą różnorodność, równość i integrację

The Walt Disney Company opublikował raport społecznej odpowiedzialności biznesu za rok 2021, w którym szczegółowo opisuje swoje wysiłki na rzecz zwiększenia różnorodności, równości i integracji poprzez historie i opowieści, które odzwierciedlają bogatą różnorodność naszego świata. Firma wspiera też zrównoważony rozwój środowiska poprzez podejmowanie działań mających na celu ochronę naszej planety, a także wzmacnia społeczności poprzez swoje dobroczynną aktywność. Raport podkreśla również zaangażowanie Disneya w inwestowanie w swoich pracowników i członków obsady swoich filmów.

„Każda firma ma wyjątkowy wpływ na otaczający nas świat” — powiedziała Jennifer Cohen, wiceprezes wykonawczy Corporate Social Responsibility w The Walt Disney Company. „W Disneyu dużą wagę przywiązujemy do tworzenia historii i doświadczeń, które inspirują i zbliżają ludzi. Nasze opowieści zachęcają dzieci i dorosłych do patrzenia na świat w pozytywnym świetle, do wiary w to, że wszystko jest możliwe i do podejmowania działań na rzecz czynienia ich świata lepszym miejscem”.

Dodatkowo, w zeszłym roku uruchomiono ogólnofirmową inicjatywę Reimagine Tomorrow, która wykorzystuje zasoby Disneya, aby rozwijać możliwości dla różnych społeczności, wzmacniać głosy niedostatecznie reprezentowanych mniejszości i podkreślać znaczenie ich reprezentacji w mediach i branży rozrywkowej. Firma kontynuuje również promowanie różnorodności, równości i integracji nie tylko w miejscu pracy, ale i poza nią na kilka sposobów, np. uruchomiając nową inicjatywę pozyskiwania talentów w Historically Black Colleges and Universities (HBCUs) oraz przeznaczając 150 milionów dolarów z rocznych darowizn charytatywnych firmy na programy bezpośrednio służące niedostatecznie reprezentowanym społecznościom.

Disney dokłada także wszelkich starań, aby chronić planetę i tworzyć pozytywną spuściznę środowiskową dla przyszłych pokoleń, na każdym etapie prowadzenia i dalszego budowania swojej działalności. Pomimo ciągłego wpływu COVID-19 na firmę, w ubiegłym roku Disney zaczął czynić postępy w realizacji ambitnych celów środowiskowych na rok 2030, skoncentrowanych na zmniejszeniu emisji gazów cieplarnianych i ilości odpadów, budowaniu w sposób bardziej zrównoważony, a także zmniejszeniu wpływu produktów konsumenckich firmy na środowisko. Wśród godnych uwagi działań, w tym roku firma ogłosiła, że ​​współpracuje z lokalnymi dostawcami mediów, aby zbudować dwa nowe obiekty solarne, które mają zostać uruchomione w pobliżu Walt Disney World w 2023 roku, i które – wraz z istniejącymi źródłami energii słonecznej – będą zasilać do 40% rocznego zapotrzebowania ośrodka na energię elektryczną. Disney zainstalował także panele fotowoltaiczne w Castaway Cay i Disneylandzie w Hongkongu i ograniczył ilość odpadów operacyjnych na wysypiskach, wprowadzając na rynek opakowania bez plastiku, m.in. w linii klasycznych lalek. Firma zainwestowała również we wsparcie organizacji non-profit działających w 30 krajach za pośrednictwem Disney Conservation Fund.

Dodatkowo, Disney zapewnia radość ludziom w każdym wieku i daje nadzieję, zwłaszcza dzieciom, wspierając szpitale dziecięce i organizacje spełniające życzenia dzieci chorych oraz poprzez wsparcie finansowe organizacji wolontariackiej Disney VoluntEARS na całym świecie. W 2021 roku firma dostarczyła ponad 400 000 zabawek Disneya, a także fartuchy szpitalne i inne artykuły do ponad 500 szpitali dziecięcych. Firma wsparła również lokalne banki żywności na całym świecie, m.in. przekazując ponad 320 ton żywności na wsparcie społeczności dotkniętych COVID-19.