Carrefour Polska sponsorem głównym 74. Tour de Pologne

Firma Carrefour Polska została sponsorem głównym Tour de Pologne UCI World Tour. Najsłynniejszy wyścig kolarski w Polsce odbędzie się już po raz 74., w dniach 29 lipca – 4 sierpnia 2017 roku. Zaangażowanie Carrefour w Tour de Pologne doskonale wpisuje się w realizowaną od kilku lat przez sieć kampanię „Z miłości do Zdrowia”.

 

Tegoroczny wyścig dostarczy kibicom niesamowitych sportowych emocji. Kolarze pokonają aż 1144 kilometry i przejadą przez ponad 500 miejscowości. Trasa Tour de Pologne będzie zróżnicowana – znajdą się na niej dwa etapy pagórkowate, jeden typowo sprinterski i cztery górskie. Wyścig rozpocznie się 29 lipca br. w Krakowie. Podczas 74. Tour de Pologne nie zabraknie imprez towarzyszących. Ostatni dzień wyścigu tradycyjnie zarezerwowany jest dla kolarzy z całej Polski, którzy powalczą w Bukowinie Tatrzańskiej na trasie zawodowego peletonu w Tour de Pologne Amatorów.

Nasza firma w Polsce angażuje się w wiele inicjatyw sportowych – już wcześniej współpracowaliśmy z organizatorami Tour de Pologne. Zostanie sponsorem głównym tegorocznego wyścigu jest więc efektem konsekwentnej realizacji naszej strategii. Carrefour także na świecie już od wielu lat wspiera najważniejsze wyścigi kolarskie, m.in. popularny Tour de France – powiedział Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług Handlowych i Finansowych Carrefour Polska.

Przygotowaliśmy wiele atrakcji dla kibiców na każdym etapie 74. Tour de Pologne. W naszej strefie kibica każdy znajdzie coś dla siebie. Zachęcam także wszystkich do odwiedzania naszych stron internetowych i profili w social media, gdzie na każdego będzie czekać wiele niespodzianek i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Oczywiście, zapraszam także wszystkich do odwiedzania sklepów Carrefour na terenie całego kraju. Przygotowaliśmy specjalne katalogi, w których z okazji Tour de Pologne, zaprezentujemy naszą ofertę promocyjną m.in. na produkty ze „Zdrowej półki Carrefour”, odzież sportową i asortyment kolarski – dodaje Marcin Olech.

Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2014 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Jej głównymi założeniami są zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach oraz edukacja Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej.

Warto dodać, że Tour de Pologne to także najlepsza z możliwych realizacji telewizyjnych. Rywalizacja będzie pokazywana nie tylko z mobilnych kamer na motocyklach ale także ze śmigłowców, które z góry pokażą najważniejsze wydarzenia w peletonie. Relacje z polskich tras można oglądać w ponad 100 krajach świata, w dwudziestu wersjach językowych.