Imagine with Orange – poszukiwane pomysły na mobilne finanse

Imagine with Orange – program umożliwiający dzielenie się swoimi pomysłami z ludźmi na całym świecie – rozpoczyna kampanię zbierania innowacyjnych pomysłów z dziedziny mobilnych finansów. Można je zgłaszać za pośrednictwem platformy internetowej http://imagine.orange.pl do 2 lipca 2015. Uczestnicy mogą także komentować pomysły nadesłane przez innych – społeczność ma wpływ na kształtowanie innowacji.

Mile widziane są propozycje usprawnienia usług takich jak bankowość internetowa, kontrolowanie wydatków, płatności, karty kredytowe/debetowe, elektroniczny portfel, transfery i przekazy pieniędzy, finansowanie, inwestycje i handel, zarządzanie majątkiem, pożyczki i kredyty hipoteczne, ubezpieczenia. Każdy może mieć wpływ na to jak będą wyglądały finansowe usługi aplikacje przyszłości.

Imagine with Orange to program międzynarodowy. Ma na celu włączenie społeczeństwa do współtworzenia innowacji. Zasady są proste – raz na kwartał Imagine with Orange uruchamia kampanię poświęconą innemu zagadnieniu z obszarów takich jak inteligentne miasta, e-zdrowie, rozrywka, zakupy, etc. Każdy kto chciałby podzielić się swoim pomysłem na usprawnienia lub innowacje związane z tematem kampanii może to zrobić na http://imagine.orange.pl Zgłoszone pomysły są widoczne dla wszystkich zainteresowanych. Tysiące ludzi z różnych krajów mogą je skomentować, wzbogacić, a przede wszystkim oddać na nie swój głos.

Dzięki takiemu modelowi lokalne pomysły mogą być rozwijane na skalę globalną. To czyni platformę Imagine with Orange unikalną inicjatywą skupiającą osoby, które chcą brać udział w zmianach zachodzących wokół nich.

Osoby, których pomysły zostaną najlepiej ocenione, otrzymają nagrody – będą mogły wybrać LeBloc – bezprzewodowy projektor multimedialny albo wyjazd do Paryża na warsztaty z zespołem ds. innowacji w Orange aby popracować nad potencjałem ich pomysłu.

W Orange przywiązujemy dużą wagę do wspierania innowacyjności, zarówno poprzez szukanie pomysłów wśród pracowników, jak i przez programy wspierające małe i średnie przedsiębiorstwa czy pojedynczych innowatorów, takie jak Orange Fab, BIHAPI i właśnie Imagine with Orange. W sieci placówek Orange Labs prowadzimy na szeroką skalę prace badawczo-rozwojowe – powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes zarządu Orange Polska.

Mobilne finanse to druga kampania Imagine with Orange realizowana także w Polsce. 31 marca skończyła się kampania poświęcona inteligentnym miastom. W jej trakcie zebrano 272 pomysły. Zgłosiły je 133 osoby co oznacza że średnio każdy innowator zgłosił 2 pomysły, a rekordzista aż 15 pomysłów.