Czy małe i średnie przedsiębiorstwa mogą z powodzeniem realizować kampanie z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)?, a może to tylko kaprys dużych firm, które mają zarówno budżet jak i specjalistów? Dziś, w siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej, na te pytania odpowiadają eksperci i przedsiębiorcy, którzy inicjację CSR mają już za sobą.
Komisja Europejska w strategii CSR na lata 2011-2014 zaproponowała m.in. nową definicję tej dziedziny oraz wskazała motywy i główne kierunki działań na rzecz upowszechniania CSR. Zgodnie z tym CSR to „odpowiedzialność przedsiębiorstw za ich wpływ na społeczeństwo”. Dzisiejsza debata pt: „CSR szansą dla MŚP?”, ma uświadomić przedstawicielom tego sektora wartość relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym.
Partnerami wydarzenie jest RaportCSR.pl, Ekologia i Rynek oraz dodatek Super Express. Dyskusję poprowadzą Jakub Kurasz – redaktor naczelny Parkietu i zastępca redaktora naczelnego Rzeczpospolitej oraz Zbigniew Biskupski – redaktor naczelny Ekologia i Rynek.
Głównym organizatorem wydarzenia jest PKP Cargo. Wśród prelegentów znaleźli się m.in. przedstawiciele PARP, Kolei Mazowieckich i Jeronimo Martins Polska.