Znamy kod sukcesu polskiego rynku

Wprost - Kod SukcesuOdwaga funkcjonowania, umiejętność trudnych wyzwań i niekonwencjonalne działania – to wszystko składa się na kod, który ma gwarantować sukces. Z takiego założenia wychodzi redakcja tygodnika WPROST, która przyznała nagrody dla menadżerów i firm, spełniających powyższe warunki.

„Kod Sukcesu” otrzymali m.in. Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka – za konsekwencję w promowaniu jakości i oryginalności polskich produktów; firma Thales Polska za wkład w modernizację polskiej kolei i utrzymanie mocnej pozycji lidera polskiego rynku w zakresie automatyki kolejowej oraz Apteki Dbam o Zdrowie – za realizację udanych i ważnych społecznie projektów na rzecz pacjentów: programu opieki farmaceutycznej (POF) oraz programu dla seniorów 60+ oferującego tańsze leki dla osób starszych, a także Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej – za promocję idei arbitrażu.

Wśród nagrodzonych znaleźli się także: Bank Pocztowy, Link4, Call Center Poland, Perfumeria Quality, Polskie Radio „Trójka”, Marchewka.

Redakcja wyróżniła ponadto najciekawsze projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) realizowane w Polsce. Są wśród nich projekty, które chronią środowisko, uwzględniają interesy społeczne, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy. Redakcja zwraca też uwagę, że podobne działania, to nie tylko sposób na spełnienie odpowiednich wymogów formalno-prawnych, ale również dobrowolne zwiększenie inwestycji w zasoby ludzkie i ochronę środowiska.

Wśród wyróżnionych znalazły się m.in. Polska Grupa Energetyczna S.A., Krajowa Spółka Cukrowa, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, PKP CARGO, Pelion, KGHM Polska Miedź S.A. i Polski Związek Piłki Siatkowej.

Źródło: Gazeta Finansowa/WPROST