Wsparcie koncernu dla Złotej Wstążki

Grupa Lotos włączyła się w pomoc dzieciom chorym na raka w ramach Kampanii „Złotej Wstążki”. Każda kawa kupiona do 21 listopada na stacjach paliw Lotos to 10 groszy przeznaczone na wsparcie skutecznego leczenia dzieci z chorobami nowotworowymi. Organizatorami kampanii Złotej Wstążki są Fundacja „Przylądek Nadziei” oraz Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.

Kampania ma charakter społeczny, a jej symbol – złota wstążka – nawiązuje do najcenniejszego kruszcu i reprezentuje największą wartość – zdrowie. Organizatorzy akcji już od prawie 30 lat wspierają onkologię dziecięcą w Polsce.

Grupa Lotos dołączyła do kampanii w drugiej połowie września. Każda kawa kupiona na jednej ze stacji firmy wspiera dzieci walczące z chorobą nowotworową. Akcja potrwa do 21 listopada i biorą w niej udział wszystkie stacje paliw gdańskiego koncernu.

– Jako spółka odpowiedzialna społecznie postanowiliśmy wesprzeć tę inicjatywę. Każda nasza kawa pomaga – jest cegiełką, którą my i nasi klienci dokładamy do poprawy możliwości leczenia najmłodszych pacjentów – mówi Wojciech Weiss, prezes Lotos Paliwa.

– Nawet 80% dzieci chorych na raka można dzisiaj wyleczyć. Pod warunkiem, że ma się dostęp do nowoczesnych terapii, najnowszych rozwiązań i doskonałych warunków. To jednak kosztuje. Koszty nierefundowanych leków idą często w setki tysięcy, a nawet miliony złotych – mówi Mirosław Szozda, prezes Fundacji Przylądek Nadziei. – Dlatego jesteśmy bardzo wdzięczni naszym Partnerom z Lotosu za ich wsparcie i zaangażowanie. Dzięki takim akcjom możemy nieść pomoc każdemu dziecku w potrzebie. Nawet w przypadku najbardziej kosztownych procedur.

Źródło: Grupa Lotos