Szkoły Pełne Talentów – Anna i Robert Lewandowscy razem z Lidl Polska wyposażą polskie szkoły

Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego, Lidl Polska startuje z wyjątkową akcją – „Szkoły Pełne Talentów”. W ciągu najbliższych miesięcy sieć przekaże szkołom w całym kraju wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie. W tym szczególnym przedsięwzięciu będą uczestniczyli Robert i Anna Lewandowscy! Wspólnie z nimi Lidl Polska obudzi młode talenty wśród polskich uczniów.

Po raz pierwszy Lidl Polska zaprosił do udziału w akcji wszystkie szkoły w Polsce. W ten sposób istniejąca od 20 lat sieć pragnie podziękować swoim klientom za zaufanie, jakim ją obdarzyli, i podjąć działania na rzecz wspólnego dobra. Znaczenie szkół jest nie do przecenienia, zwłaszcza w małych miejscowościach, gdzie mają ogromny wpływ na lokalne społeczności.

Roberta i Anny Lewandowskich nie trzeba nikomu przedstawiać. Robert jest światową gwiazdą piłki nożnej, a Ania wielokrotną medalistką mistrzostw świata, Europy i Polski w karate, która od lat angażuje się w projekty promujące zdrowie i aktywność fizyczną. Oboje odnoszą spektakularne sukcesy i motywują  do walki o własne marzenia. Są idolami dla chłopców i dziewczynek – całego pokolenia. Niestety nie wszystkie dzieci mają jednakowe szanse na rozwijanie swoich talentów oraz zainteresowań. W wielu polskich szkołach wciąż brakuje nowoczesnego sprzętu sportowego, informatycznego, a także pomocy naukowych. Nadeszła pora, aby wspólnymi siłami to zmienić.

„Dwadzieścia lat temu, kiedy powstał pierwszy sklep Lidl Polska, nikt nie był w stanie przewidzieć, co przyniesie przyszłość. Przez ten czas nasz zespół zbudował silną markę, którą dziś tworzy ponad 25 000 pracowników. Rozpoczynając akcję <<Szkoły Pełne Talentów>>, chcemy odwdzięczyć się naszym klientom. Dzięki nim Lidl Polska tak dynamicznie się rozrósł. Teraz to my zapewnimy uczniom możliwość rozwijania swoich zainteresowań, by stali się wielcy w tym, co ich pasjonuje. Naszym celem jest zaproszenie wszystkich Polaków do budowy tego wspólnego dzieła – teraz robiąc codzienne zakupy, możemy wspierać wybrane przez siebie szkoły” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.

W Talneciakach siła

Zasady akcji są proste: od 5 września br. klienci sklepów Lidl Polska będą otrzymywać Talenciaki – specjalne vouchery. Na stronie lidl.pl/szkoly przekażą je wybranej szkole. Placówka sama zdecyduje, na co zostaną wymienione zebrane Talenciaki. Nagród są dziesiątki: zaczynając od piłek, a kończąc na zaawansowanym sprzęcie multimedialnym. Dzięki temu każda szkoła może wybrać to, czego najbardziej potrzebuje. Najnowszy projekt Lidl Polska ma odmienić na lepsze nie tylko warunki, w których uczą się miliony polskich dzieci, ale przede wszystkim ich przyszłość.

Każdy Talenciak to punkt dla wybranej placówki, a także los na loterii. W odbywającym się co dwa tygodnie losowaniu szkoły, niezależnie od swojej wielkości i położenia, będą miały szansę wygrać m.in. kompletnie wyposażone sale komputerowe oraz sprzęt elektroniczny. Wyniki losowań można śledzić na lidl.pl/szkoly.

„Szkoła to często miejsce, w którym dzieci odkrywają swoje talenty: orientują się, że potrafią dobrze rysować, liczyć, grać w piłkę. Bardzo ważne jest, aby na samym odkryciu nie poprzestawać, tylko mądrze i konsekwentnie rozwijać swoje umiejętności. Z tym bywa różnie, między innymi dlatego, że nie wszystkie szkoły mają możliwość kupienia porządnego sprzętu do treningów. Dlatego z całego serca popieram inicjatywę Lidl Polska. Mam nadzieję, że uczniowie w całym kraju już niedługo odczują jej rezultaty” – mówi Anna Lewandowska.
„Dołączyłem do <<Szkół Pełnych Talentów>>, bo wiem, że choć droga do sukcesu zawsze wymaga przede wszystkim ciężkiej pracy, to czasem bardzo przydaje się też pomocna dłoń. Dlatego cieszę się, że Lidl Polska wystartował z taką akcją. Chciałbym, aby każdy uczeń miał równe szanse w dążeniu do upragnionego celu i spełnianiu swoich marzeń. Kibicuję im na tej drodze tak, jak oni mi na boisku” – mówi Robert Lewandowski.

 Akcja „Szkoły pełne talentów” rozpocznie się w poniedziałek 5 września i potrwa przez 10 tygodni. W kampanii wykorzystano wiele środków komunikacji – radio, telewizję, social media oraz komunikację outdoorową. Za zakup mediów odpowiada agencja Havas Media. Akcja została przygotowana przy współpracy z agencją TCC. Za komunikację kreatywną kampanii odpowiada agencja GPD.

Regulamin akcji dostępny jest na stronie: lidl.pl/szkoly