Rusza Young Talents 4 Biedronka, program stypendialny skierowany do ambitnych studentów

Program Young Talents 4 Biedronka ma pomóc, studentom zainteresowanym handlem w zdobyciu pierwszego doświadczenia zawodowego

Wystartowała rekrutacja do ogólnopolskiego konkursu Young Talents 4 Biedronka realizowanego przez największą siecią handlową w kraju, przy współpracy z fundacją edukacyjną Our Future Foundation. Projekt jest skierowany do studentów wszystkich uczelni, w wieku 19-25 lat, wyróżniających się przedsiębiorczością oraz zaangażowaniem, chcących przygotować innowacyjne rozwiązania dla branży retail. Najlepsi mają szansę zgarnąć nagrodę w wysokości nawet 7 500 złotych. CV można składać tylko do 29.02.2024.

Biedronka to największy pracodawca w Polsce, ale przede wszystkim nowoczesna firma z szerokimi perspektywami kariery zawodowej. Program Young Talents 4 Biedronka ma pomóc, studentom zainteresowanym handlem w zdobyciu pierwszego doświadczenia zawodowego. Pozwoli rozwinąć umiejętności pracy w zespole oraz kompetencje związane z prowadzeniem projektów. Spośród aplikujących studentów kapituła konkursu wyłoni 30 uczestników II etapu. Pod uwagę będą brane odpowiedzi z formularzy rekrutacyjnych, dotychczasowe wyniki w nauce, zaangażowanie czy aktywność społeczna.

Wybrani studenci wezmą udział w Bootcampie Biedronki, który odbędzie się w maju tego roku. Zostaną podzieleni na zespoły i ze wsparciem mentorów, rozpoczną tworzenie projektów biznesowych, mających wprowadzać innowacyjne rozwiązania do handlu. Konkurs obejmuje cztery kategorie takie jak: logistyka i łańcuch dostaw, doświadczenie klienta, technologia i automatyzacja, zrównoważony rozwój i ekologia.

„Współpraca Our Future Foundation z Biedronką pokazuje, jak ważne jest zaangażowanie sektora prywatnego w działania na rzecz rozwoju młodego pokolenia. Nasz wspólny program pozwala studentom zdobyć nowe umiejętności i kompetencje, a także otwiera przed nimi ciekawe perspektywy kariery zawodowej. Dzięki współdziałaniu firm i organizacji pozarządowych oraz akademickich możemy kształtować nie tylko profesjonalistów, ale przede wszystkim ambitnych liderów, ze świeżymi pomysłami
i motywacją do tworzenia nowatorskich rozwiązań
” – mówi Kamil Maksymilian Tomkowicz, Członek Zarządu Fundacji Our Future Foundation.

Swoje pomysły zespoły przedstawią na nagraniach video, które będą podlegać ocenie. Spośród 10 projektów, tylko 6 z nich przejdzie do finału. Finaliści nad dopracowaniem i przygotowaniem projektu do finałowej prezentacji będą pracować ze wsparciem mentorów – dyrektorów i starszych menedżerów z Biedronki. Samo wydarzenie zaplanowane jest w pierwszej połowie października 2024 roku.

„Do konkursu Young Talents 4 Biedronka zapraszamy ambitnych studentów, którzy już na etapie studiów myślą o budowaniu swojej ścieżki kariery. Poszukujemy ludzi, którzy pragną wcielać w życie swoje pomysły,  które mogą mieć realne przełożenie na funkcjonowanie naszej organizacji i na komfort klientów Biedronki. Dzięki zaangażowaniu mentorów – profesjonalistów reprezentujących różne obszary Biedronki – gwarantujemy wysoki poziom merytoryczny projektu. Uczestnicy będą mieli szansę poznać z bliska naszą firmę i zobaczyć, jak na co dzień pracujemy. Biedronka jest największym pracodawcą w kraju i liderem branży retail, co daje możliwość poznania naszego biznesu i kluczowych dla niego obszarów” – podkreśla Agnieszka Sokołowska, Dyrektorka ds. Komunikacji Wewnętrznej, Employer Brandingu oraz Programów Wsparcia w sieci Biedronka.

W programie zaplanowano szereg szkoleń m.in. z prezentacji, prowadzenia projektów, czy budowania marki osobistej w mediach społecznościowych. Ponadto zwycięzcy otrzymają atrakcyjne nagrody o łącznej wartości 50 tysięcy złotych. Trójka zdobywców pierwszego miejsca otrzyma nagrody pieniężne w wysokości 7 000 złotych oraz e-kody o wartości 500 złotych brutto na zakupy w sklepach Biedronka.

Więcej informacji o programie i Formularz aplikacyjny dostępny jest na stronie www.youngtalents4Biedronka.pl

Our Future Foundation to fundacja skupiająca studentów i absolwentów najlepszych polskich
i zagranicznych uniwersytetów, która za cel stawia sobie walkę z nierównościami w dostępie do edukacji młodych Polaków z mniejszych ośrodków. Fundacja zapewnia także bezpłatne wsparcie dla dziesiątek polskich licealistów, aplikujących na najlepsze światowe uczelnie wyższe.

RaportCSR.pl i Instytut ESG objęły wydarzenie patronatem.