Program edukacyjny Bank na co dzień

Trzyodcinkowy edukacyjny program internetowy „Bank na co dzień”, którego celem jest prezentacja głównych obszarów działalności instytucji bankowych, startuje 28 października. Rozmowy z ekspertami poprowadzi dziennikarz telewizyjny Ernest Bodziuch. Agencja ISBnews jest patronem medialnym cyklu.

– Obserwowany w ostatnim czasie intensywny rozwój nowych technologii, sprawił, że jednym z kluczowych obszarów ich działań jest implementacja rozwiązań w ramach tzw. bankowości elektronicznej czy mobilnej, ułatwiających korzystanie z kont i innych produktów finansowych. Z drugiej jednak strony osobisty kontakt z klientem jest wciąż istotnym elementem strategii sprzedażowej w tym segmencie rynku. Nasycenie i konkurencja na rynku zmusiła banki do prowadzenia intensywnej edukacji w zakresie finansów wśród przyszłych klientów, nawet tych w wieku wczesnoszkolnym!  Program internetowy ‚Bank na co dzień’ edukuje i przekonuje widzów, że instytucja bankowa w XXI wieku ma wiele ‚twarzy’, dostosowanych do obecnych wymagań i realiów rynkowych. Jego pomysłodawcaFundacja Forum Zrównoważonej Technologii, przy wsparciu Fundacji PKO Banku Polskiego, postanowiła poruszyć najważniejsze kwestie związane z codzienną bankowością – czytamy w komunikacie.

Program składa się z trzech 20-minutowych rozmów z ekspertami bankowymi, emitowanych w Internecie. W rolę prowadzącego wcielił się Ernest Bodziuch, dziennikarz ekonomiczny związany od wielu lat z Telewizją Polsat. W kolejnych odcinkach przybliży on Internautom specyfikę wybranych obszarów działalności bankowej. Czy płatności smartwatchem i telefonem są bezpieczne? Od kiedy dzieci powinny rozpoczynać edukację finansową? Kto dziś przychodzi do banku i czy możliwa jest obsługa klienta przy kawie? To tylko część pytań, na które spróbują odpowiedzieć jego rozmówcy.

– Dziś bank stoi przed szeregiem wyzwań wynikających ze zmieniających się trendów i zjawisk społecznych. Wdrażanie nowoczesnych technologii ułatwia współpracę z klientem, ale generuje szereg ryzyk związanych z cyberatakami. Rosnąca konkurencja wymusza konieczność wczesnej edukacji przyszłych klientów, dla komfortu których ucieka się od sterylnego wystroju placówek bankowych na rzecz klimatu kawiarnianego. Porozmawiamy z gośćmi na najciekawsze tematy związane z codzienną bankowością – powiedział Bodziuch, cytowany w komunikacie.

Gośćmi programu będą przedstawiciele PKO Banku Polskiego – Michał Macierzyński, dyrektor departamentu usług cyfrowych, Małgorzata Kocoń, dyrektor biura młodego klienta, departament sieci i wsparcia sprzedaży oraz Alicja Drozdowska, dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego Rotunda.

Program będzie emitowany w serwisie YouTube.pl na kanale „Szczerze o pieniądzach” oraz w serwisie BiznesTuba.pl, jak również w serwisie ISBnews.TV. Premiery odcinków planowane są w środę: 28 października, 4 i 11 listopada br.

Źródło: ISBnews/ISBnews.TV