5 260 kilogramów używanych ubrań przekazali potrzebującym warszawiacy w ramach akcji Stylowy Recykling. W drugiej stołecznej edycji charytatywnej kampanii, organizowanej przez FACTORY, wzięło udział około 1 tysiąca osób. Zebrana odzież zostanie przekazana na rzecz podopiecznych mazowieckiego oddziału PCK.
Przez cały miniony weekend (27-28 września) na Placu Defilad ustawiały się kolejki mieszkańców stolicy z torbami pełnymi odzieży. Chętni do obdarowania najuboższych warszawiaków przychodzili do specjalnie zbudowanego stanowiska FACTORY od godz. 10:00 do 20:00, zarówno w sobotę jak i w niedzielę.
Jestem tu, bo lubię pomagać. To dobry sposób na przewietrzenie szafy, a przy okazji zyskuję kupony na nowe zakupy. Chcę, żeby Warszawa pobiła w tym roku rekord wśród miast, przyłączających się do akcji – tak najczęściej argumentowali obecność mieszkańcy, którzy przynieśli swoje ubrania pod Pałac Kultury. Stylowy Recykling to charytatywna akcja FACTORY, organizowana od dwóch lat w czterech miastach Polski: Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i właśnie w Warszawie.
W tym roku warszawiacy zebrali prawie 5,5 tony ubrań. To ponad pięć razy więcej niż w poprzednim roku. W Stylowy Recyklingu pod Pałacem Kultury wzięło udział ok. 1 tysiąca osób. FACTORY rozdało kupony na zakupy, wartości 26 tysięcy złotych.
W drugim roku Stylowego Recyklingu obserwujemy, jak ta charytatywna akcja zyskuje na popularności w każdym z miast. Nasi darczyńcy to osoby niemal w każdym wieku, o różnej zasobności portfela, gotowi pomagać najuboższym. FACTORY nagradza ich za to symbolicznymi kuponami na zakupy – mówi Marta Kocik, Regional Marketing Manager z firmy NEINVER, właściciela marki FACTORY.
Za każde 2 kilogramy ubrań, mieszkańcy Warszawy otrzymywali symboliczny kupon wartości 10 zł na zakupy w centrach outlet FACTORY w Warszawie – Ursus i Annopol.
Podobne akcje wiosną tego roku odbyły się w Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Tam 12 tysięcy osób przekazało potrzebującym łącznie 22 tony ubrań.
W tym roku, w Stylowym Recyklingu w czterech polskich miastach wzięło udział ok. 13 tysięcy osób, które przekazały potrzebującym łącznie 27,5 tony ubrań. Mieszkańcy Krakowa, Wrocławia, Poznania i Warszawy zyskali kupony na zakupy w centrach outlet FACTORY, wartości 137 tysięcy złotych.