Projekt “Pomyśl zanim powiesz” ma na celu zwrócenie uwagi społeczeństwu na to aby ich wypowiedzi były bardziej przemyślane i spełniały określony cel. Cel, który mówca sobie założy i świadomie chce przekazać.
Projekt „Pomyśl zanim powiesz” powstał poprzez obserwacje obecnej sytuacji w social mediach oraz życiu codziennym. Widziałam wiele kampanii, w których mówi się o szacunku i miłości, ale zabrakło mi w nich jednego, bardzo ważnego założenia. Możesz kochać, możesz szanować, możesz mieć dobre intencje. Ale jeżeli czyny nie są dobrze przemyślane, z tych intencji nie wynika nic. Tak samo jest ze słowami. Jeśli nie określi się co i po co tak naprawdę chce się powiedzieć, czasami mówi się tylko po to aby usłyszeć swój głos – podsumowuje Sara Czarna, pomysłodawczyni akcji, założycielka agencji modelingowej Onmove.
Źródło: Onmove