Ponad 3 300 bibliotek ma dostęp do bezpłatnego Internetu,156 tys. dzieci zostało przeszkolonych w bezpiecznym korzystaniu z internetu, ponad 3,5 tys. pracowników uczestniczy w projektach wolontariackich – to tylko niektóre przykłady wpływu społecznego Orange Polska. Właśnie ukazał się „Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska 2013”.
W syntetyczny sposób pokazuje on, w jaki sposób firma realizuje zobowiązania wobec społeczności. Zawiera informacje na temat strategii społecznej odpowiedzialności firmy, prezentacje konkretnych projektów oraz rezultaty i długofalowe efekty tych działań. Są w nim także wyniki zainicjowanych przez OPL badań na temat kompetencji cyfrowych dzieci i młodzieży oraz ich bezpieczeństwa w sieci.
Społeczna odpowiedzialność firmy to sposób na budowanie jej wartości na rynku, zdobycie zaufania klientów, pozyskanie wartościowych pracowników i partnerów, kształtowanie dobrych relacji z całym otoczeniem społecznym – uważa Bruno Duthoit Prezes Orange Polska. – Możliwości rozwoju i edukacji, jakie dają nowe technologie, zapewnienie bezpiecznego korzystania z cyfrowego świata, dbałość o czyste środowisko – to wartości, które ważne dla nas, dla naszych klientów, jak również dla całego otoczenia.
W procesie tworzenia Raportu ważnym drogowskazem były potrzeby oraz oczekiwania zgłaszane przez klientów, pracowników, partnerów biznesowych i społecznych, do jego tworzenia zaproszeni zostali również internauci. W ramach akcji „Piszemy Raport CSR” na platformie blogowej Orange zgłaszali interesujące ich tematy i komentowali poszczególne etapy prac.
Raport został przygotowany wg. międzynarodowych standardów Raportowania Społecznego GRI ( Global Reporting Initative) oraz został poddany weryfikacji zewnętrznego audytora.
Więcej: http://www.orange.pl