LUX MED Gwiazdą Jakości Obsługi

Polscy konsumenci nagrodzili swoimi głosami najbardziej przyjazne firmy. Grupa LUX MED otrzymała prestiżową nagrodę „Gwiazda Jakości Obsługi 2018” w kategorii „Przychodnie i gabinety lekarskie”.

 

Gala wręczenia nagród odbyła się 15 marca, czyli w obchodzonym na całym świecie Dniu Konsumenta. Statuetki „Gwiazdy Jakości Obsługi” otrzymały firmy, które w największym stopniu spełniają oczekiwania klientów. Tytuł ten jest ważną rekomendacją dla obecnych i potencjalnych pacjentów, pracowników, partnerów biznesowych oraz kontrahentów. To już kolejne takie wyróżnienie dla Grupy. LUX MED był laureatem tej nagrody w poprzednich latach aż ośmiokrotnie, w tym w 2017 roku zdobył Gwiazdę Dekady. W imieniu Grupy LUX MED nagrodę odebrały Aneta Skibińska, Dyrektor Departamentu Standardów Niemedycznych w Pionie Doświadczeń Pacjenta oraz Edyta Witkowska, Dyrektor Makro Regionu Warszawa w Pionie Opieki Ambulatoryjnej.

– Wyróżnienie to jest dla nas szczególnie ważne, ponieważ o przyznaniu nagrody decydują sami pacjenci. Cieszymy się, że docenili oni profesjonalizm i zaangażowanie naszego personelu – mówi Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy LUX MED.

Nagrody przyznawane są na podstawie przeprowadzonego badania satysfakcji klientów składającego się z czterech etapów. Pierwszy etap ma charakter sondażu konsumenckiego, prowadzonego przez cały rok. Następnie, na podstawie opinii, wyłoniono firmy charakteryzujące się najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi. Później przy współpracy z ekspertami z SecretClient® zostało przeprowadzone badanie ankietowe metodą CAWI na próbie 1685 respondentów. Firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów oraz pozytywnie wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży, otrzymały prestiżowy tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi”.