Kochaj tak, jak lubisz – walentynkowa kampania Durex z misją

Z okazji zbliżających się Walentynek Durex startuje z kampanią, w której zachęca do patrzenia na seks bez stereotypów i ograniczeń – z inkluzywnym przekazem mówiącym o szacunku dla różnych rodzajów miłości, nieocenianiu i nieprzejmowaniu się opinią innych.

Misją marki jest zapewnienie dostępu do szczęśliwego i bezpiecznego seksu. Dlatego przy okazji tegorocznych Walentynek Durex przekonuje, że każdy może i powinien kochać tak, jak lubi. Pretekstem do powstania kampanii jest insight mówiący o tym, że w wielu kręgach seks wciąż bywa tematem tabu, nawet w długoletnich związkach, a wyobrażenie tego jak powinien wyglądać udany stosunek, często opiera się nie na własnych pragnieniach, ale na powszechnie utrwalonych stereotypach. Celem kampanii jest także zwrócenie uwagi na fakt, że dopóki każda ze stron świadomie wyraża zgodę na seks nie należy się ograniczać w swojej kreatywności.

Bohaterami nowej kampanii są cierpiący na dystrofię mięśniową Wojtek Sawicki i jego dziewczyna Agata Tomaszewska, twórcy profilu Life on Wheelz. Przełamują w niej tabu związane z seksualnością osób z niepełnosprawnościami.

– Durex to marka z misją, o wyjątkowej i kluczowej roli w kulturze. Różnorodność, inkluzywność i równość znajdują się w centrum tego, co robimy w ramach naszych marek i działalności Reckitt. Wierzymy, że najnowsza kampania Durex przyczyni się do zwiększania świadomości, a także do większej integracji oraz akceptacji, ponieważ każdy ma prawo kochać tak, jak lubi – podkreśla Inga Songin, marketing director Poland & EE, Reckitt.
Razem z pełnosprawnością nie traci się potrzeb seksualnych. Niestety nawet jedna na dwie osoby z niepełnosprawnością doświadcza sytuacji, w której słyszy od bliskiej rodziny, że temat seksualności oraz rodzicielstwa nie powinien jej dotyczyć.