Kampania na rzecz wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu

fot. Pixabay.com

Tauron wspiera kampanię „Sprawdź kto”. Ma ona na celu propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play.

Akcja jest zorganizowana przez Towarzystwo Obrotu Energią pod patronatem Urzędu Regulacji Energetyki i Federacji Konsumentów. Zachęca klientów do podejmowania świadomych decyzji przy wyborze sprzedawcy. Twórcy kampanii chcą zwrócić uwagę klientów na przysługujące im prawa oraz problem nieuczciwych praktyk stosowanych przez niektórych sprzedawców.

– W tym roku hasłem przewodnim kampanii jest „Dobra energia w dobrym towarzystwie” – wyjaśnia Marek Kulesa, dyrektor biura TOE. – Skupiliśmy się na międzypokoleniowej wymianie kluczowych opinii i doświadczeń. To najczęściej członkowie rodziny, np. wnuczkowie lub dzieci, pomagają osobom starszym w podejmowaniu decyzji. Wybór sprzedawcy prądu i gazu jest jedną z nich – dodaje.

Kampania „Sprawdź kto” opiera się na czterech głównych przekazach:

  • Upewnij się, jaką firmę reprezentuje handlowiec.
  • Nie spiesz się – dokładnie zapoznaj się z ofertą.
  • Zachowaj egzemplarz umowy.
  • Masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej poza punktem sprzedaży usług.

Głównym medium kampanii jest strona internetowa http://sprawdzkto.pl/, którą uzupełnia profil społecznościowy https://www.facebook.com/sprawdzktopl/. Zaplanowano również spoty radiowe oraz materiały wideo i bannery, które będą szeroko promowane za pośrednictwem Internetu oraz platformy VOD. Reklamy pojawią się również w prasie.