Huuuge Games dołączył do inicjatywy “GameStars: Wish 100 Week” Fundacji Make-A-Wish, mającej na celu zebranie funduszy na spełnienie setki marzeń nieuleczalnie chorych dzieci. W ciągu zaledwie pięciu dni trwania akcji (19-23 lipca) udało się zebrać ponad 200.000 funtów.
Akcja „GameStars: Wish 100 Week” miała na celu zebranie środków na spełnienie stu życzeń poprzez zaangażowanie jak największej liczby osób z branży gier – zarówno graczy, twórców internetowych jak i dużych firm. Fundacja umożliwiała zebranie środków na kilka różnych sposobów: poprzez uruchomienie transmisji na żywo z gry, dołączenie do oglądania takiej transmisji lub bezpośrednią wpłatę darowiznę.
“GameStars: Wish 100 Week to wspaniała inicjatywa! Granie w gry pozwala chorym dzieciom przekraczać granice i wychodzić poza przestrzeń swojego pokoju czy szpitalnego łóżka. Chcemy dawać im radość i pomagać w spełnianiu marzeń, dlatego wsparliśmy inicjatywę Fundacji, zachęcając także graczy do przyłączenia się do niej. W akcję włączyli się także nasi pracownicy, którzy w materiale wideo przekazali dzieciom Huuuge Smile – wielkie uśmiechy – będące wyrazem naszego wsparcia dla podopiecznych fundacji. Play together, help together” – komentuje Tal Shoham, Chief Marketing Officer w Huuuge Games.
Fundacja w ostatnich latach odnotowała czterokrotny wzrost ilości marzeń dzieci związanych z nowymi technologiami i grami cyfrowymi. Przyczyniła się do tego między innymi pandemia, podczas której dla wielu chorych jedyną szansą na zabawę z rówieśnikami były gry online.
Psychoterapeutka dziecięca i doradczyni organizacji Make-A-Wish, Lia Younes, przyznaje, że podczas lockdownu gry zapewniły dzieciom bezpieczną przestrzeń, dostęp do korzyści płynących z zabawy i pomogły pozostać ze sobą w kontakcie, co zmniejszyło negatywne skutki izolacji.
Współinicjatorem kampanii “Wish 100 Week” był jeden z patronów organizacji, Rob Small, współzałożyciel marki Miniclip. Fundacja Make-A-Wish UK istnieje od 1986 roku i zajmuje się realizacją marzeń nieuleczalnie chorych dzieci. Więcej informacji o działalności fundacji jest dostępnych w newsletterze https://www.make-a-wish.org.uk/subscribe-our-newsletter/, na profilach w mediach społecznościowych @makeawishuk oraz na profilach Huuuge Games.
Źródło: Huuuge Games