W ramach ogólnoświatowej kampanii Wϋrth pt.: „ride-along” (wspólne jazdy) klienci Würth otrzymali możliwość zakupu wkrętaka z limitowanej edycji. Za każdy sprzedany wkrętak Grupa Würth przekazała UNICEF jedno euro.
Od ponad 30 lat R.W. WORKOUT Week jest nieodłączną częścią współpracy pomiędzy pracownikami wewnętrznymi a działem sprzedaży spółek Grupy Würth. Podczas tych wspólnych jazd wewnętrzni pracownicy firmy towarzyszą handlowcom podczas codziennych wizyt u klientów. Pomaga to nie tylko w ich współpracy, ale także dzięki wspólnym rozmowom daje działowi sprzedaży i klientom szansę zaproponowania ulepszeń i pomysłów dla pracowników wewnętrznych. W tym roku pomysł na darowiznę i limitowana edycja produktowa zostały włączone do R.W. WORKOUT Week. Klienci Würth mogli kupić wkrętak z podpisem profesora Reinholda Würth i pasującym etui na pasek. Ze sprzedaży każdego wkrętaka z limitowanej edycji jedno euro zostało przekazane na rzecz UNICEF.
W ten sposób zebrano 120 000 euro w ogólnoświatowej sprzedaży. Bettina Würth, Przewodnicząca Rady Doradczej Grupy Würth, we wtorek przekazała UNICEF symboliczny czek. „Udział w życiu społecznym jest częścią naszej kultury korporacyjnej. Dlatego jestem szczególnie zadowolona, że darowizny możemy dokonać dzięki zaangażowaniu różnych spółek Grupy Würth. Dowodzi to raz jeszcze, że nasza kultura korporacyjna jest prowadzona we wszystkich naszych spółkach”- wyjaśnia Bettina Würth.
Darowizna przyniesie korzyści projektowi społecznemu na Filipinach wspieranemu przez UNICEF. Dom Młodzieży Molave w Quezon City opiekuje się dziećmi i nastolatkami, które wdały się w konflikt z prawem i pomaga im w ponownym odnalezieniu się w społeczeństwie oraz daje szansę na nowy start w życiu.
Sprzedaż wkrętaków z limitowanej edycji była prowadzona także w Polsce.