#DruzynaEnergiiChallenge wspiera WF w domu

#DruzynaEnergiiChallenge i zakładka „Ćwicz w domu” strzałem w dziesiątkę! Do internetowej zabawy dołączają kolejni sportowcy! A liczby nie pozostawiają złudzeń – uczniowie chętnie obserwują ćwiczenia przygotowane dla nich w sieci. Strona internetowa Drużyny Energii z ćwiczeniami na domowy WF odnotowała już ponad 5 tys. wizyt, tysiące uczniów śledzą też sportowe wyzwania na mediach społecznościowych projektu.

Trzecia edycja Drużyny Energii, w ramach której dzieci ćwiczą pod czujnym okiem polskich sportowców, ruszyła na początku marca. Tuż po tym pojawiły się ograniczenia związane z wyjściem z domu i szkolne WF-y przeniosły się przed ekrany komputerów. Co robić? Ambasadorzy Drużyny nie czekali ani chwili. Postanowili zrobić wszystko, aby zachęcić polskich uczniów do regularnej aktywności, mimo braku dostępu do sali gimnastycznej, basenu czy boiska.

Na stronie internetowej www.druzynaenergii.pl w zakładce „Ćwicz w domu”, pojawiły się pierwsze sportowe zadania. Przygotował je jeden z ambasadorów projektu Jakub Zawistowski. To nie tylko dobrze zaplanowana, solidna rozgrzewka, która jest podstawą każdej sportowej aktywności. To także wskazówki, jak zrobić przysiad zgodnie z zasadami czy prawidłowo wykonać pompkę. A takie porady, jak się okazuje, są na wagę złota! W trakcie dnia uczniowie korzystają ze sportowych zadań cały czas, a w jednej chwili ćwiczy nawet kilkanaście osób. Każdy z aktywnych internautów spędza na stronie średnio 15 minut. Wniosek jest jeden – ćwiczycie wspólnie z nami!

Pokazują to także media społecznościowe. Posty z treningami Sławomira Szmala, Jakuba Zawistowskiego, Pauliny Guby, Joanny Łochowskiej, Adama Hrycaniuka, Joanny Fiodorow i innych były wyświetlane już ponad 130 tys. razy na Facebooku, ponad 1,5 tys. razy na Instagramie i ponad 5 tys. razy na Youtube. Ale to dopiero początek! Treningi–niespodzianki szykują już kolejni ambasadorzy.

Nowi sportowcy dołączają także do #DruzynaEnergiiChallenge, w którym mobilizują się wzajemne właśnie do treningów w Internecie. Ich propozycje można oglądać na kanałach społecznościowych Drużyny Energii.