Dobre praktyki Multimedia Polska w zakresie sprzedaży energii

Należąca do Grupy Multimedia Polska spółka Multimedia Polska Energia spełnia wytyczne Kodeksu Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii TOE. Oznacza to, że Multimedia Polska jest wiarygodnym sprzedawcą prądu, który stosuje jasne i przejrzyste zasady współpracy. Rzetelność firmy potwierdził audyt zewnętrznej jednostki certyfikującej. Uczciwe praktyki sprzedaży prądu firma popularyzuje także w ramach kampanii społecznej Wybieraj mądrze. Sprawdź kto sprzedaje Ci energię.

Kodeks Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii jest nie tylko potwierdzeniem uczciwych i odpowiedzialnych zasad sprzedaży prądu, jakie stosuje Multimedia Polska Energia. Oznacza także, że firma angażuje się w budowanie świadomości Polaków na temat rzetelnej sprzedaży prądu i ochrony przed nieuczciwymi praktykami. W tym celu operator wspiera akcję edukacyjno-informacyjną Wybieraj mądrze. Sprawdź kto sprzedaje Ci energię. Jej celem jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej, podnoszenie świadomości o działaniach firm stosujących nieuczciwe praktyki rynkowe, budowanie konkurencyjnego rynku sprzedaży energii elektrycznej w oparciu o zasady fair play oraz wskazanie firm, które przyjęły Kodeks Dobrych Praktyk gwarantując Klientom przejrzyste i jasne zasady zawierania umów. Kampanię organizuje Towarzystwo Obrotu Energią pod honorowym patronatem Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

Odpowiedzialna sprzedaż energii elektrycznej to przede wszystkim:

  • Troska o jasne i przejrzyste zasady współpracy
  • Zapewnienie klientom wyczerpujących informacji o ofercie
  • Udostępnienie treści oferty, wzorów umów oraz aktualnych taryf i cenników
  • Dostarczenie klientowi zbioru praw konsumenta energii elektrycznej
  • Rzetelni, uczciwi i wykwalifikowani konsultanci firmy

Angażujemy się w działania budujące świadomość klientów na temat uwolnionego rynku energii elektrycznej oraz możliwości zmiany sprzedawcy prądu, ponieważ wiemy, że podstawą zdrowej konkurencji jest dobrze poinformowany, znający swoje prawa i rozumiejący ofertę klient, który świadomie podejmuje decyzje zakupowe. Jako operator telekomunikacyjny, obecny na polskim rynku od ponad 20 lat, posiadamy wypracowane dobre praktyki sprzedaży. Pomyślnie zakończony audyt obszaru energetycznego to dowód na to, że efektywnie wykorzystaliśmy nasze dotychczasowe doświadczenie, tworząc przejrzyste zasady współpracy i ofertę dla klientów zainteresowanych zakupem energii elektrycznej mówi Jakub Jacewicz, dyrektor Departamentu Usług Energetycznych Multimedia Polska Energia.

Aby sprawdzić wiarygodność sprzedawcy prądu zachęcamy do lektury Poradnika Świadomego Klienta http://www.toe.pl/pl/kampania-edukacyjna oraz Zbioru praw konsumenta energii elektrycznej dostępnego na www.multimedia-energia.pl.