Prędkość w mieście to obciach

Ruszyła nowa edycja akcji społecznej Liberty Ubezpieczenia „Prędkość w mieście to obciach”, a wraz z nią crowdsourcingowy konkurs na najlepszy mem promujący bezpieczną jazdę w terenie zabudowanym. Na jego uczestników czekają atrakcyjne nagrody.

Aby wziąć udział w konkursie należy stworzyć unikalny mem zachęcający miejskich kierowców do zdjęcia nogi z gazu. Spośród autorów wszystkich propozycji, trzech zwycięzców, którzy otrzymają tablet Samsung Galaxy Note, wybierze jury, natomiast twórcom dziesięciu najbardziej popularnych grafik zostaną wręczone nagrody publiczności – zegarki Sony Smart Watch. Na wszystkich uczestników konkursu czeka również 10 proc. zniżki na pakiet OC+AC i ubezpieczenie turystyczne w Liberty Ubezpieczenia.

Akcja „Prędkość w mieście to obciach” powstała w odpowiedzi na problem dużej liczby wypadków w polskich miastach. Jej celem jest zmiana postaw społecznych kierowców oraz edukacja w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Grupę docelową programu tworzą przede wszystkim młodzi ludzie, którzy statystycznie częściej uczestniczą w wypadkach.

„Chcemy dotrzeć do młodych kierowców, mówiąc językiem, który lubią i rozumieją. Stąd nowoczesna formuła programu, umiejętnie wykorzystująca możliwości nowych mediów i ich potencjalny zasięg. Sukces poprzedniej edycji udowodnił, że to skuteczna strategia, i że promowany przekaz jest o wiele lepiej przyjmowany, gdy współtworzy go sama grupa docelowa” – mówi Sylwia Cieplak z Liberty Ubezpieczenia.

Więceju: http://bit.ly/KONKURS_Predkosc_w_miescie_to_obciach