Nestlé zaprasza do współpracy przy przygotowywaniu CSV

Nestlé podejmuje nową inicjatywę w obszarze CSR i wzmacnia komunikację bezpośrednią z interesariuszami. Firma po raz pierwszy chce zachęcić konsumentów produktów Nestlé do dzielenia się opiniami na temat tego, co powinno się znaleźć w przyszłym raporcie.

nestle-w-pierwszej-dziesiatce-przedsiebiorstw-publikujacych-najlepsze-raporty-csrW dniach 12-16 maja, każdy, kto chciałby uczestniczyć w tworzeniu raportu Nestlé i podzielić się opiniami na temat tego, jakie treści powinny znaleźć się w dokumencie, może to zrobić drogą mailową, wysyłając swoje pomysły na adres: raportowanie.spoleczne@pl.nestle.com oraz wypowiedzieć się na profilu Nestlé na Facebooku https://www.facebook.com/NestlePL W tych dniach odbędzie się kampania, podczas której zainteresowani będą mogli zaproponować tematy, które powinny być opisane w nowym Raporcie Nestlé.

Wspólnie stworzony dokument podsumuje działania z zakresu odpowiedzialnego biznesu z ostatnich 2 lat oraz wskaże kierunki na przyszłość.

Odpowiedzialność społeczna to w dużej mierze dialog, komunikacja dwustronna, słuchanie otoczenia i reagowanie na jego potrzeby. Dlatego też Nestlé jeszcze bardziej otwiera się na głos swoich pracowników, klientów, dostawców, partnerów biznesowych oraz konsumentów. Każdy głos jest dla nas ważny, z uwagą wysłuchamy wszystkich opinii i pomysłów. Zapraszamy do kontaktu i wspólnego budowania nowego raportu Tworzenia Wspólnej Wartości. – mówi Iwona Konstanty, Koordynator CSR w Nestlé Polska S.A.

Nestlé wyśle również specjalną ankietę do swoich dostawców, klientów i liderów opinii, w której poprosi o wskazówki dotyczące treści nowego Raportu CSV.