Wybrano Kampanię Społeczną Roku 2013

7 maja w Teatrze Kamienica na uroczystej Gali wręczono nagrody i wyróżnienia siedemnastu kampaniom ze stu zgłoszonych do konkursu. Jurorzy oceniali nie tylko kreację i estetykę ale całokształt działań komunikacyjnych w tym również dobór odpowiednich narzędzi i efektywność.

logo do zmian.inddZwycięzcy:

Kampanie organizacji pozarządowych: Bardzo Dobre Maniery; nadawca – Polski Czerwony Krzyż, wykonawca – Cheil Polska

Kampanie lokalne /ex aequo: Spartanie Dzieciom – Biegniemy dla Stasia; nadawca – Spartanie Dzieciom, wykonawca – Partner of Promotion / Majewskich Posadzili; nadawca – Fundacja Zmiana, wykonawca – LokaLove

Kampanie 1%: Ta reklama jest zrobiona dla pieniędzy; nadawca – Fundacja Hospicyjna, wykonawca – Mr. Bloom

Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm: Ciśnienie na życie; nadawca – Polfa Warszawa Grupa Polpharma, wykonawca: Telescope, Procontent

Marketing zaangażowany społecznie (CRM): Paka dla Bezdomniaka; nadawca: Fundacja VIVA! Akcja dla zwierząt oraz Keko.pl, wykonawca: AtomClick

Świat: Sólo para niños; nadawca: Fundación ANAR, wykonawca: Grey Spain, kraj: Hiszpania

Akcje zaangażowane społecznie: Motopomocni.pl

Wyróżnieni:

Kampanie organizacji pozarządowych: Nie mażę się, ale marzę o…; nadawca: Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci ze Złożoną Niepełnosprawnością „Potrafię Więcej”, wykonawca: Visual Heads

Kampanie instytucji publicznych: The Most Wanted App; nadawca: Komenda Główna Policji, wykonawca: DDB Warszawa / Klub Pancernika Klika w Fotelikach; nadawca: Instytut Transportu Samochodowego, wykonawca: Fabryka Komunikacji Społecznej

Kampanie lokalne: Przyjaciół się nie wyrzuca; nadawca: MPO Łódź, wykonawca: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania, Fundacja Niechciane i Zapomniane – SOS dla Zwierząt oraz Klinika Weterynaryjna Gdańska 81

Kampanie o tematyce zdrowotnej: Rak. To się leczy!; nadawca: CAE Agency, wykonawca: CAE Agency, MusicArt i f2f evolution, Fama PR, ING Życie / Ważniejsze niż SM – 2 edycja kampanii SM – WALCZ O SIEBIE!; nadawca: Telescope, PTSR, Neuropozytywni, Fundacja Urszuli Jaworskiej, wykonawca: Telescope, Eura7

Kampanie 1%: Pieniądze mogą pokonać raka; nadawca: Alivia – Fundacja Onkologiczna Osób Młodych, Wykonawca: DDB Warszawa, Platige Image, Rc2 – Raczkiewicz – Chenczke Consultants, Studio PostBOX / Najtrudniejsze zadanie; nadawca: Fundacja Itaka, wykonawca: BBDO Warszawa

Wyróżnienie specjalne Jury: Tata Julki; nadawca i wykonawca: siepomaga.pl

Źródło: http://konkurs.kampaniespoleczne.pl/