Biedronka, wraz z partnerami handlowymi, realizuje kolejną kampanię podkreślającą walory polskich produktów. „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce” – to hasło dziewiątej edycji kampanii promującej polskie produkty. Tradycyjnie, najważniejszym elementem akcji jest folder prezentujący strategicznych partnerów sieci i ich produkty. Niektórzy z producentów wystąpili również w reklamach telewizyjnych.
Długoterminowa współpraca z polskimi producentami oraz polskie produkty, jako podstawa oferty, to strategiczne założenia obowiązujące od początku istnienia sieci. Dzięki temu obecnie 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w Biedronce pochodzi z Polski. W przypadku wielu kategorii produktów, odsetek ten jest znacznie wyższy, np. dla wędlin, mięsa i pieczywa wynosi blisko 100%. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z Biedronką, są realizowane już od 9 lat. Tegoroczna akcja rozpoczyna się 20 lutego.
Hasło „Swoje chwalimy” podkreśla dumę z jakości polskich produktów osiągniętą wspólnie z partnerami handlowymi. Materiały wykorzystywane w kampanii, podkreślają, że wspólny rozwój Biedronki i jej dostawców opiera się na takich działaniach, jak: poszukiwanie nowych rozwiązań, wdrażanie technologii, komponowanie receptur i składników, a w konsekwencji ciągłe udoskonalanie oferty. Druga część sloganu „Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce” podkreśla satysfakcję z faktu, że aż 90% produktów spożywczych dostępnych w sklepach pochodzi od polskich producentów. Gwarantują oni nie tylko wysoką jakość, ale i doskonały, tradycyjny polski smak, tak lubiany i ceniony przez Polaków.
„Chcemy po raz kolejny pochwalić się naszymi produktami, będącymi efektem wieloletniej współpracy z najlepszymi polskimi dostawcami. Spełniając najwyższe wymagania naszych klientów, jednocześnie wspieramy polskie firmy. Dzielimy z nimi te same wartości związane z jakością, rzetelnością i tradycją polskiego smaku. Razem zapewniamy najwyższą jakość naszej oferty” – mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.
Wyjątkowy folder przedstawia nie tylko produkty ze stałego asortymentu sieci, ale również sylwetki partnerów handlowych, którzy zgodnie podkreślają, że współpraca z Biedronką stała się motorem napędowym rozwoju ich firm. Dzięki niej mogą inwestować w nowe rozwiązania technologiczne, linie produkcyjne oraz doskonalić ofertę asortymentową, zapewniając tym samym coraz lepszą jakość oferowanych produktów. Dla wielu współpraca z Biedronką wiązała się z rozbudową zakładów produkcyjnych, a tym samym ze stworzeniem wielu nowych miejsc pracy.
Wśród prezentowanych produktów znalazły się przede wszystkim produkty świeże takie jak: owoce i warzywa, mięso, ryby oraz nabiał. Pochodzą one z najlepszych gospodarstw, które zapewniają wysoką jakość, opartą o tradycyjne, odpowiadające polskim gustom receptury. Długoterminowe partnerstwa z polskimi producentami pozwoliły również na rozwinięcie oferty artykułów przemysłowych, w tym innowacyjnych produktów higienicznych i kosmetycznych, także obecnych w folderze.
Materiały komunikujące kampanię „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce” będą obecne w sklepach, na bilbordach, w prasie ogólnopolskiej oraz na dedykowanej stronie internetowej http://swojechwalimy.biedronka.pl/. Spoty reklamowe ukażą się w telewizji i w kinach. Kampania będzie obecna również w radiu. Kampania potrwa przez dwa tygodnie i zakończy się na początku marca.
Od ponad 18 lat działalności w Polsce priorytetem dla Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka, pozostaje oferowanie najwyższej jakości produktów w codziennie niskich cenach. Sklepy odwiedza każdego dnia ponad 3,5 miliona klientów. Partnerska współpraca z ponad 500 polskimi firmami sprawia, że ponad 100 dostawców jest związanych z Biedronka od ponad 10 lat, a kilkudziesięciu od początku powstania sieci.