Bo najważniejszy jest głos. Usłysz Skolimów.

Ruszyła kampania społeczna marki myPhone „Bo najważniejszy jest głos. Usłysz Skolimów.”, której głównym przesłaniem jest zwrócenie uwagi na niezwykle ważną kwestię podtrzymywania i pielęgnowania relacji z bliskimi, a także wsparcie Domu Artystów Weteranów Scen Polskich w Skolimowie, który w tym roku świętuje 90-lecie swojego istnienia. Ambasadorem kampanii został aktor Jan Nowicki.

„Można telefonem włączyć i wyłączyć telewizor… można słuchać muzyki. Albo zamienić go w latarkę, gdy ciemno. Ale to nieważne, bo bez rozmawiania, nie byłby telefonem. Bo najważniejszy jest głos…” – tymi słowami Jan Nowicki rozpoczyna film inaugurujący akcję, który swoją premierę miał 30 października. W filmie, u boku Jana Nowickiego, wystąpili artyści mieszkający w Skolimowie – aktorzy: Eugenia Herman, Andrzej Szopa, Romana Kamińska, śpiewak Zdzisław Zaczyk oraz tancerka Ryszarda Gozdowska.

Z inicjatywy marki myPhone, lidera na rynku telefonów komórkowych dla seniorów, powstała idea mająca na celu przypomnienie, jak ważna w życiu każdego człowieka jest bliska relacja i stały kontakt z rodziną. To właśnie głos i rozmowa sprawiają, że mamy szansę być codziennie obok tych, którzy są dla nas ważni. Zainicjowana 30 października kampania ma również na celu realne wsparcie finansowe dla Domu Artystów w Skolimowie. Marka MyPhone zdecydowała się zadbać o komfort życia mieszkańców tej wyjątkowej placówki przekazując co miesiąc środki finansowe na jej cele statutowe i bieżącą działalność.

„Rozmowa telefoniczna to dla wielu seniorów często jedyna forma kontaktu z rodziną, bliskimi, przyjaciółmi. Stąd też już na początku działalności podjęliśmy decyzję o stworzeniu specjalnej linii telefonów komórkowych dedykowanych dla osób starszych, które charakteryzuje prosta obsługa oraz dodatkowe funkcjonalności” – mówi Radosław Trzeba, członek zarządu myPhone. „Kontynuując tę ideę, postanowiliśmy wesprzeć tych, którzy kiedyś bawili i wzruszali nas swoim głosem, a dzisiaj my możemy się im za to odwdzięczyć” – dodaje Mirosława Bartmańska Brand Manager myPhone.

Kolejnym etapem kampanii będzie produkcja wyjątkowego audiobooka z bajkami dla dzieci. Ponownie swojego głosu użyczą artyści seniorzy ze Skolimowa oraz Jan Nowicki, ambasador akcji. Już od grudnia, każdy kto zechce dołożyć swoją „cegiełkę” i wesprzeć Dom Artystów w Skolimowie, będzie mógł zakupić audiobook na platformie Publio.pl, która jest partnerem kampanii. Cały dochód ze sprzedaży audiobooka, zostanie przekazany na rzecz placówki w Skolimowie. Dodatkowo, w ramach prezentu świątecznego, audiobook ten będzie dodawany do każdego zakupionego telefonu klasycznego myPhone.

„Kampania jest bardzo ważna dla naszych podopiecznych, nie tylko ze względów finansowych. To dla nich przede wszystkim komunikat, że mimo, iż z różnych powodów często musieli przerwać lub zakończyć swoją aktywność zawodową, nadal świat pamięta o nich i ich twórczości.” – podsumowuje Anna Solnicka-Heller, dyrektor Domu Artystów w Skolimowie. „To piękne, że ponownie mogą pokazać swój talent szerszej publiczności” – dodaje.

Film promujący kampanię, jak również dodatkowe informacje z nią związane można znaleźć na stronie www.myphone.pl/klasycznie