Kaufland i jego klienci wsparli edukację potrzebujących dzieci

55 053 zł udało się zebrać w ramach specjalnej akcji w sklepach sieci Kaufland. Zebrane pieniądze pozwolą wesprzeć edukację podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

 

Od 17 do 31 sierpnia we wszystkich sklepach sieci Kaufland 1 grosz od każdego sprzedanego produktu marki własnej K-Classic został przeznaczony na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia. Udało się zebrać 55 053 zł, co oznacza, że klienci sklepów Kaufland kupili w tym czasie aż 5,5 mln produktów marki własnej K-Classic. Środki zostaną przeznaczone na zajęcia wyrównawcze, które pomogą potrzebującym dzieciom nadrobić zaległości w edukacji.

– Dziękujemy naszym klientom za ogromne zaangażowanie. Ich wsparcie przy codziennych zakupach przełożyło się na realną i bardzo potrzebną pomoc dla dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych – mówi Małgorzata Wójcik-Koczur, CSR Manager z Kaufland Polska.

Sierpniowa akcja to kolejne działanie w ramach stałej współpracy – Kaufland jest partnerem strategicznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce od 2015 roku. Firma wspiera Stowarzyszenie na kilka różnych sposobów – finansowo, przekazując dary rzeczowe, a także publikując w swoich mediach informacje nt. Stowarzyszenia. Dodatkowo Kaufland wspiera Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce przy organizacji licznych wydarzeń, akcji i kampanii społecznych. Ponadto w ponad 200 marketach Kaufland zamontował skarbonki, do których są zbierane datki na edukację podopiecznych Stowarzyszenia.