Sunday, 17 February 2019

  • youtube
  • Raport CSR
  • Redakcja
  • Patronaty
  • Polecamy
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Reklama
  • Archiwum
RAPORT CSR
  • Eko
  • Kampanie
  • Raporty
  • Wolontariat
  • Edukacja
  • Miejsce Pracy
  • Obok CSR
Navigation

TVP, wyniki oglądalności i ich wartość kontra grupa komercyjna

7 sierpnia 2018 | Obok CSR |

Wobec TVP prowadzona jest nieuczciwa konkurencja przez konkurujące z nią stacje. Polega ona na tym, że za grupę komercyjną w badaniach oglądalności telewizji, będącymi standardem na rynku, które są podstawą lokowania budżetów reklamowych, uznawana jest grupa (sic!) 16 – 49 lat. Wyniki oglądalności w tej grupie są swoistą walutą na rynku i decydują która z telewizji ile zarobi – podaje Kurier365.pl.

Z takiego określenia najwartościowszej grupy docelowej można wywnioskować, że niedługo mnie – 54 latka który rzekomo całkowicie utracił swą siłę nabywczą, zacznie utrzymywać niezwykle atrakcyjny komercyjnie mój kochany Synuś, dobijający za chwilę 16 wiosen. Ta odważna i traktowana teraz jak aksjomat teoria grupy docelowej powstała w latach 90. tych i wówczas miała swoje uzasadnienie – bogacili się wówczas ludzie młodzi, którzy byli otwarci na nowe czasy i to oni byli głównymi odbiorcami nowych produktów – dodaje Cezary Kaźmierczak.

Jednak co najmniej od 15 lat takie określenie najbardziej atrakcyjnej komercyjnej grupy docelowej 16-49 lat – nie ma najmniejszego sensu i utrzymywanie jest wyłącznie jako podstawowy element nieuczciwej konkurencji wobec TVP.

Więcej: https://opinie.kurier365.pl/opinie/tvp,-wyniki-ogl%C4%85dalno%C5%9Bci-i-ich-warto%C5%9B%C4%87-kontra-grupa-komercyjna.html

  • tweet
prev Rozwijać się bez kredytu
next ORLEN wspiera polskich sadowników

Comments are disabled for this post

RAPORT: Społeczna odpowiedzialność samorządów

Raport CSR

Partner strategiczny Konkursu Pracodawca Godny Zaufania

PARTNER PORTALU

KATEGORIE

  • Eko
  • Kampanie
  • Raporty
  • Wolontariat
  • Edukacja
  • Miejsce Pracy
  • Obok CSR

Redakcja

Not a member yet? Sign Up.

Lost your password?

Copyright 2012 · Wszystkie prawa zastrzeżone Raport CSR.

  • /Redakcja
  • /Patronaty
  • /Polityka prywatności
  • /Kontakt
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności