Konkurs „Teraz Polska” – ostatnia szansa na zgłoszenia!

Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”

Powiada się, że lepiej późno niż wcale. To prawda, która tyczy się również naszego flagowego projektu, czyli konkursu „Teraz Polska”. Do 2 lutego przyjmujemy zgłoszenia do tegorocznej, XXVIII edycji. Laureaci, czyli najlepsze produkty, usługi, innowacje oraz gminy, uzyskają prawo do posługiwania się szeroko rozpoznawalnym, biało-czerwonym Godłem – przypomina Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.

Rozpoznawalność Godła „Teraz Polska” jest dobrze udokumentowana. Fundacja zleciła przeprowadzenie badań ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Wyniki pokazują, że 80% badanych spotkało się z naszym biało-czerwonym znakiem na kupowanych produktach. 96% respondentów kojarzy Godło z jakością, a 80% badanych za wysoką jakość jest nawet w stanie zapłacić więcej.

Produkty i usługi oznaczone Godłem „Teraz Polska” są lubiane przez konsumentów. Godło jest bowiem rozpoznawalne i cieszy się wysoką wiarygodnością – budowaną przez niemal trzydzieści lat. To także zasługa mediów, które rokrocznie nagłaśniają naszą inicjatywę, w tym naszego stałego partnera – Telewizji Polskiej (która jest jednym z naszych honorowych laureatów).

Kto może wziąć udział w konkursie? Każdy przedsiębiorca działający na obszarze naszego kraju. Nie liczy się wielkość zatrudnienia, skala obrotów bądź zysków. Liczy się tylko najwyższa jakość. To ona decyduje o przyznaniu nagrody. Dlatego wśród laureatów są i małe, rodzinne firmy (np. Sądecki Bartnik, Nalewki Staropolskie, Piekarnia „Złoty Kłos”), jak i wielkie spółki (Fakro, Ursus, Blachy Pruszyński). Co roku wyróżniane są także wyjątkowe organizacje i inicjatywy, promujące Polskę, np. Szlachetna Paczka, Tour de Pologne czy Rajd Polski.

Dość samochwalstwa. O opinie warto spytać laureatów. Oni zaś przyznają, że uzyskanie Godła „Teraz Polska” bywa wiatrem w biznesowe żagle. Nie mają wątpliwości, że ten znak to efektywne narzędzie, które ma wpływ na sprzedaż produktów i usług, a także pomaga w promocji przedsiębiorstwa. Czuję się upoważniony, by zacytować Janusza Komurkiewicza z Fakro – firmy, która jest jednym z liderów produkcji okien dachowych. „Godło Teraz Polska zdobyliśmy w 1996 r. i od tego czasu rozpoczęliśmy ekspansję na rynki zagraniczne. Dzisiaj możemy się pochwalić, że m.in. dzięki współpracy z Fundacją „Teraz Polska” jesteśmy firmą globalną i jako wicelider rynku okien dachowych osiągnęliśmy 15-proc. udział w światowej sprzedaży” – mówi Janusz Komurkiewicz. Niech to posłuży za najlepszą rekomendację.

Koniecznie trzeba przypomnieć, że procedura w konkursie „Teraz Polska” jest przejrzysta. O wskazaniu tej lub innej firmy bądź gminy nie decyduje widzimisię organizatorów. Wybór dokonywany jest na podstawie ocen ekspertów. Dzięki pracy ponad stu (!) niezależnych ekspertów, którzy weryfikują zgłoszenia w konkursie, firmy otrzymują obiektywną i profesjonalną ocenę zgłoszeń. Ostatecznie zwycięzców wyłania Kapituła składająca się z autorytetów życia społecznego, gospodarczego, naukowego i kulturalnego.

Nie czekajcie, Szanowni Państwo, do 2 lutego. Już teraz wejdźcie na stronę Fundacji “Teraz Polska” i wypełnijcie ankietę. Stracić nie można, a zyskać wiele – i owszem!

Źródło: http://krzysztofprzybyl.natemat.pl/227877,konkurs-teraz-polska-ostatnia-szansa-na-zgloszenia