Czy w kontekście ostatnich wydarzeń polscy pracodawcy chętniej pochylają się nad terminem work-life balance? Czy elastyczny czas pracy i praca zdalna na dobre wkradły się do przedsiębiorstw? Czym pracodawcy mogą zachęcić pracowników do pozostania w firmie? Na te, zadane przez RaportCSR.pl pytania, odpowiadała Zofia Rogala z Humanites Institute.
Zadaliśmy je podczas 3. edycji międzynarodowego szczytu klimatycznego Carbon Footprint Summit który zorganizowała krakowska fundacja Carbon Footprint Foundation. Odpowiadając, Zofia Rogala m.in. stwierdziła, że w obliczu wojny i wielu trudności jakich doświadczają pracownicy, pracodawcy zdecydowanie chętniej wchodzą w projekty budowania dobrostanu, na przykład zabiegając o zdrowie psychiczne pracowników. Bo to się po prostu opłaca.
A dlaczego się opłaca? I jakie są sposoby zatrzymania pracowników w firmie? Zachęcamy do zapoznania się z całością wypowiedzi przedstawicielki Humanites Institute:
Partnerami wydarzenia były RaportCSR.pl, Instytut ESG oraz kwartalnik „Raport ESG”. Uczestnikiem panelu dyskusyjnego „Organizacja w równowadze”, podczas którego poruszono kwestie dobrostanu pracowniczego, work-life balance oraz employer branding, był też Damian Kuraś, wiceprezes Fundacji im. XBW Ignacego Krasickiego, dyrektor Instytutu ESG.