Znamy wyniki I etapu drugiej edycji konkursu „Podwórko NIVEA”

Niesłabnąca motywacja, ogromne zaangażowanie lokalnych społeczności i blisko 6 milionów oddanych głosów – to efekt pierwszego etapu konkursu „Podwórko NIVEA”. Spośród blisko 1 000 lokalizacji, które wzięły udział w drugiej edycji projektu, Polacy wyłonili 20 miejsc, w których jeszcze w tym roku powstaną Rodzinne Miejsca Zabaw. Do zaangażowania na ostatniej prostej konkursu, zachęca Ambasador projektu Mateusz Kusznierewicz.
Pierwszy etap wielkiego głosowania już za nami! Do konkursu o „Podwórko NIVEA” Rodzinne Miejsce Zabaw 2016 zgłosiło się 978 gmin, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych. Polacy od początku maja, każdego dnia walczyli o głosy na rzecz wymarzonego placu zabaw. Niesłabnące zaangażowanie, wspólna motywacja i codziennie oddawane głosy przyczyniły się do wspólnego sukcesu. W pierwszym etapie, zakończonym 1 czerwca wyłonionych zostało 20 lokalizacji z największą liczbą głosów. To właśnie one, jeszcze w tym roku, otrzymają retro-nowoczesne „Podwórko NIVEA”. Wśród szczęśliwców znalazły się: Kobyłka (mazowieckie), Pabianice (łódź), Żegocina (małopolskie), Siechnice (dolnośląskie), Pólko (pomorskie), Szczytniki (wielkopolskie), Firlej (lubelskie), Otyń (lubuskie), Brzeźnica Bychawska (lubelskie), Żabiniec (mazowieckie), Ostrów Lubelski (lubelskie), Nieprześnia (małopolskie), Kobyla Góra (wielkopolskie), Kęsowo (kujawsko-pomorskie), Przesieczna (dolnośląskie), Ciepielowice (opolskie), Zajączki (wielkopolskie), Klicko (zachodniopomorskie), Sierpc (mazowieckie), Marcinkowo (warmińsko-mazurskie). Oficjalne wyniki zostały ogłoszone na stronie akcji www.NIVEA.pl/podworko.

Pierwszy etap konkursu – podsumowanie
Już pierwsze dni głosowania pokazały, że Polacy potrafią się mobilizować, aby wspólnie osiągnąć wymarzony cel. Ich zaangażowanie było widoczne zarówno na forach internetowych, na Facebooku, jak i na YouTube. Przez ostatnie cztery tygodnie lokalne społeczności nieustannie zachęcały mieszkańców do regularnego oddawania głosów. Dzięki wspólnej mobilizacji, kreatywnej promocji swojej okolicy oraz konsekwencji mieszkańców, 20 lokalizacji z największą liczbą głosów otrzyma Rodzinne Miejsca Zabaw ufundowane przez NIVEA.

Twój głos, Wasze „Podwórko NIVEA”
Przed nami kolejny miesiąc głosowania na 20 następnych lokalizacji,  gdzie powstaną Rodzinne Miejsca Zabaw. Drugi etap konkursu trwa już od 2 do 30 czerwca 2016 roku. Warto pamiętać, że głosy oddane w pierwszej turze, przechodzą do drugiego etapu. Ambasador projektu, Mateusz Kusznierewicz również zaangażował się w głosowanie, do którego zachęca  wszystkich Polaków!  (wideo)

Jak wziąć udział w głosowaniu?
Wystarczy wejść na www.NIVEA.pl/podworko lub pobrać aplikację mobilną Podwórko NIVEA na telefon.
Każdego dnia oddawać głos na wybraną lokalizację (głosowanie trwa do 30 czerwca 2016). Potwierdzić swój głos za pomocą adresu e-mail.