Tradycyjną zbiórkę w sklepach uzupełni kwota przekazana w imieniu użytkowników aplikacji żappka.
Od 6 do 12 stycznia w ponad 6 tys. sklepach sieci Żabka trwa zbiórka na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku Żabka zdecydowała się także przekazać Fundacji dodatkową kwotę w uznaniu zaangażowania klientów korzystających z aplikacji Żappka. Będzie to efekt symbolicznej zamiany żappsów (punktów w aplikacji), których klienci nie zdążyli wykorzystać w trakcie regulaminowego okresu ważności na środki przekazane Orkiestrze.
Sieć Żabka kolejny rok wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i tworzy najliczniejszy w Polsce sztab WOŚP-u. W ubiegłym roku dzięki hojności klientów i zaangażowaniu franczyzobiorców sklepów, Żabka zebrała i przekazała Fundacji ponad milion złotych. W tym roku sieć spodziewa się znaczącego wzrostu tej kwoty. W uznaniu zaangażowania klientów aplikacji żappka sieć symbolicznie zamieni niewykorzystane żappsy na kwotę równą liczbie użytkowników aplikacji w dniu finału WOŚP.
– W tym roku, poza zbiórką środków pieniężnych w naszych sklepach, w którą jest zaangażowanych ponad 4,2 tys. franczyzobiorców, zdecydowaliśmy się szerzej wesprzeć tę szczytną akcję i podziękować w ten sposób użytkownikom aplikacji żappka. Zaangażowanie klientów, które widać w zebranych punktach-żappsach, zdecydowaliśmy się docenić, wspierając w ich imieniu tegoroczną edycję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Cieszymy się, że w tym roku ponownie możemy wspólnie z klientami naszej sieci mieć swój udział w ratowaniu ludzkiego zdrowia i życia – podkreśla Tomasz Suchański, prezes firmy Żabka Polska.
Tegoroczny, 28. już Finał WOŚP odbędzie się 12 stycznia. W ramach tej edycji Fundacja będzie zbierać środki na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia i zdrowia dzieci, które potrzebują przeprowadzenia różnego rodzaju operacji i zabiegów medycznych. Wielka Orkiestra wspierać będzie przede wszystkim oddziały medyny dziecięcej, chirurgii ogólnej, kardiochirurgii i neurochirurgii.