Nie od dzisiaj wiadomo, że dzielenie się, obdarowywanie i pomaganie innym niosą radość – dotyczy to nie tylko tych, którzy otrzymują pomoc czy dar, ale i tych, którzy pomagają i dzielą się z innymi. Robiąc to, wyzwalamy radość także w nas samych – ta prosta obserwacja zainspirowała markę Wawel do uruchomienia unikalnej akcji pod hasłem „Z miłości do radości”.
W akcji Wawelu, w której radość i miłość są motorem działania, każdy wielbiciel słodyczy może stać się bohaterem w słusznej sprawie. „Z miłości do radości” to inicjatywa, która pokazuje, jak skutecznie realizować ideę społecznej odpowiedzialności konsumenckiej. Wawel połączył w niej aspekt codziennych decyzji zakupowych z możliwością niesienia pomocy, poprzez wspieranie celów charytatywnych znanych organizacji pożytku publicznego. W tym celu marka Wawel przekaże łącznie 1 500 000 zł na cele charytatywne. Udział w akcji polega na wymianie punktów zdobytych dzięki zakupom specjalnie odznaczonych produktów Wawel na nagrody rzeczowe oraz jednoczesnym
głosowaniu na cel charytatywny zgłoszony przez jedną z pięciu organizacji pożytku publicznego.
Wszystko, co dobre płynie z miłości – z miłości do radości!
Akcja „Z miłości do radości” zwraca uwagę na problemy społeczne, z którymi każdego dnia mierzą się podopieczni organizacji biorących udział w programie. Nasze codzienne decyzje zakupowe mogą pozytywnie – wpłynąć na zdrowie, samopoczucie czy przyszłość tych, którzy potrzebują wsparcia. W szczytną inicjatywę i kampanię wspierającą akcję aktywnie zaangażowało się 5 znanych organizacji, wraz z ich przedstawicielami, tj.: Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?”, Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty”, Stowarzyszenie „Wiosna” z projektem „Akademia Przyszłości” (ks. Jacek Stryczek) oraz Fundacja „Wawel z Rodziną” (Tomasz Schimscheiner).
Wszystkie organizacje objęte programem otrzymają wsparcie finansowe, jednak to głosy konsumentów zdecydują, jak przedstawi się ranking, a tym samym, kto otrzyma największą część z puli (500 000 zł – I miejsce, 400 000 zł – II miejsce, 300 000 zł – III miejsce, 200 000 zł – IV miejsce lub 100 000 zł – V miejsce). Głosowanie trwa do 16 stycznia 2017.
Dając – otrzymujesz!
Oprócz satysfakcji wynikającej z dzielenia się radością z innymi, uczestnicy otrzymują także coś dla siebie. Za zebrane punkty mogą odebrać nagrody, takie jak vouchery do sieci kin Cinema City i Helios, designerskie torby na ramię czy kody dostępu do platformy filmowej VOD.pl.
Udział w akcji polega na:
1. zakupie dowolnych produktów marki Wawel oznaczonych serduszkiem lub słodyczy Wawel na wagę;
2. rejestracji kodu lub paragonu na stronie zmiloscidoradosci.pl;
3. głosowaniu na wybrany cel charytatywny;
4. rejestracji kolejnych punktów i odbiorze nagród rzeczowych.
Radość pomagania
Przyczyny, dla których pomagamy innym są różne – czasem to potrzeba podzielenia się pozytywną energią, chęć spłacenia długu, potrzeba poświęcenia się jakiejś idei czy wyrażenie wdzięczności za to, co sami otrzymaliśmy. Firma Wawel, dbając o swych konsumentów i doceniając potrzebę ludzkiej dobroczynności, pragnie zaprosić do udziału w akcji „Z miłości do radości”, w której pomagać może każdy.
Czas trwania akcji: 18 kwietnia 2016 r. – 31 grudnia 2017 r.; głosy na cele zgłoszone przez organizacje można oddawać do 16 stycznia 2017 r.