Wirtualna piłka ze słów wsparcia dla polskiej reprezentacji

Koszulki z podpisami piłkarzy i karty paliwowe do wykorzystania na stacjach LOTOSU – to nagrody, które co tydzień mogą wygrać kibice w konkursie gdańskiego koncernu. Wystarczy wejść na stronę: dajemyslowo.lotos.pl i przesłać słowa wsparcia zawodnikom polskiej reprezentacji.

Wirtualna piłka będzie budowała się przez cały okres przygotowań i w trakcie Euro. Do tego czasu system będzie sukcesywnie dodawał piksele, które zbudują biało-czerwoną piłkę złożoną z tysięcy życzeń dla piłkarzy. Na stronie dajemyslowo.lotos.pl/slowa-wsparcia można nie tylko dodać swoją propozycję i podzielić się nią później w swoich social mediach, ale również wygrać nagrody. Do autora najlepszych życzeń raz w tygodniu powędruje koszulka kibica z podpisami wszystkich członków reprezentacji, a na wyróżnionych w zabawie czekają karty paliwowe do wykorzystania na stacjach gdańskiego koncernu. Akcja przekazywania słów wsparcia dla reprezentacji i konkurs będą trwały do zakończenia Mistrzostw tj. do 11 lipca 2021.

– Stworzymy razem z polskimi kibicami wirtualną, biało-czerwoną piłkę złożoną z życzeń i słów wsparcia skierowanych do naszych zawodników. Jako Główny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej mamy szansę współtworzenia niezapomnianych emocji, przeżywanych wspólnie – przez piłkarzy i kibiców – mówi Kinga Fedorowska, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS.

Najciekawsze lub najbardziej zabawne życzenia zostaną zaprezentowane polskim piłkarzom i odczytane przez nich osobiście. Więcej informacji na ten temat pojawi się wkrótce na kanałach mediów społecznościowych Grupy LOTOS.

Oprócz samej strony internetowej akcji, przygotowano osobną komunikację zachęcającą do udziału w zabawie wraz z konkursem. Powstaną także materiały video z reakcjami piłkarzy na otrzymane życzenia od kibiców oraz komunikacja z najciekawszymi słowami wsparcia Za koncept i realizację aktywacji odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw, z którą Grupa LOTOS od wielu lat realizuje kampanie wizerunkowe i produktowe marki.

Źródło: LOTOS