W domu też jest NAJ – czas narodowej kwarantanny

Grupa LOTOS rozpoczęła w mediach społecznościowych akcję #wDomuTezJestNAJ, która łączy w sobie różnorodne działania online i stanowi rozszerzenie platformy komunikacyjnej marki LOTOS „NAJ nie bierze się znikąd”. W akcji biorą udział m.in. sportowcy oraz instytucje kultury, z którymi współpracuje koncern.

Śledząc posty z hasztagiem #wDomuTezJestNAJ można bez wychodzenia z domu spotykać się m.in. ze sportowcami i artystami. W inicjatywie biorą udział m.in. kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz, polscy skoczkowie narciarscy, tenisista Hubert Hurkacz czy popularyzator nauki Tomasz Rożek.

W domu też jest NAJ !

Polacy zostaną zaproszeni także na wydarzenia kulturalne i naukowe udostępniane online. Przewidziane są konkursy z nagrodami, materiały wideo stworzone przez ambasadorów marki LOTOS oraz zaproszonych do akcji gości, streaming, gry online na żywo oraz platforma internetowa będąca hubem komunikacyjnym wszystkich aktywności.

Grupa LOTOS od samego początku pandemii prowadzi szereg działań nakierowanych na pomoc dla placówek medycznych i służb mundurowych. Koncern zdecydował się rozszerzyć swoje działania i wesprzeć wszystkich Polaków, którzy z powodu obecnej sytuacji pozostają w domach, stąd akcja #wDomuTezJestNAJ.

Akcję #wDomuTezJestNAJ można śledzić tutaj: facebook.com/EmocjeDoPelna.