Fundacja CSR Impact, która od kilku lat zajmuje się promowaniem idei społecznej odpowiedzialności biznesu w Łodzi i regionie, organizuje kolejny, V Łódzki Dzień CSR. Tym razem w ramach śniadania z odpowiedzialnością, uczestnicy i zaproszeni goście porozmawiają o tym, w jaki sposób efektywnie komunikować społeczną odpowiedzialność biznesu. Spotkanie odbędzie się 17 listopada, w godz. 8:30-10.00, w Łodzi, w klubokawiarni Granda, przy ul. Rewolucji 1905 r.
Łódzkie Dni CSR to inicjatywa Fundacji CSR Impact, która od kilku lat poprzez organizowane wydarzenia, takie jak warsztaty i konferencje, stara się zachęcić firmy z Łodzi i regionu do działań społecznie odpowiedzialnych. Spotkania dla przedstawicieli biznesu i sfery NGO organizowane są cyklicznie i dotyczą różnych aspektów CSR. Ich wspólnym celem jest bowiem promocja społecznej odpowiedzialności wśród lokalnych przedsiębiorców.
Pierwszy po wakacjach, V Łódzki Dzień CSR, przybiera nową formułę. Tym razem spotkanie organizowane jest w formie śniadania z odpowiedzialnością. Wezmą w nim udział praktycy, na co dzień zajmujący się komunikacją. Monika Pabijańska, architekta marek, właścicielka archetiki, opowie o tym czym jest hojność społeczna i dlaczego postrzegana jest jako nowy model skutecznej komunikacji CRS. Z kolei Magdalena Juźwiak, PR manager w agencji 38PR & Content Communication, zaprezentuje kilka kampanii społecznych, które coraz częściej są nieodłącznym elementem codzienności PR-owca.
“Do udziału w spotkaniu zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką CSR. Podczas wydarzenia, poza prezentacjami prelegentek, planujemy też dyskusję z uczestnikami na temat komunikacji społecznej odpowiedzialności biznesu. Łódzkie Dni CSR to doskonała okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania nowych kontaktów, jak też podjęcia współpracy w obszarze społecznej odpowiedzialności z przedstawicielem biznesu lub NGO” – powiedziała Agata Rudnicka, Prezeska Fundacji CSR Impact.