Teraz Polska – oczywiście, że warto!

Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”

W Nowy Rok wkraczamy jak zwykle – przypominając, że już tylko dni dzielą nas od zakończenia przyjmowania zgłoszeń do kolejnej edycji Konkursu „Teraz Polska”. Tylko do 22 stycznia zainteresowane podmioty – firmy, instytucje i gminy – mogą aplikować do udziału w XXVI edycji Konkursu. I – też jak zwykle – na pytanie, czy warto ubiegać się o ten tytuł, może paść tylko jedna odpowiedź: oczywiście, że warto!-  deklaruje Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.

 

Nasze przedsięwzięcie narodziło się jako pomysł na wspieranie i promowanie polskich marek – w czasie, gdy Polska cały czas zachłystywała się podziwem dla zagranicznych produktów. Zrozumiała reakcja po latach zamknięcia na Zachód, pustych sklepowych półek i towarów częstokroć marnej jakości. Przez lata istnienia naszego Konkursu podejście Polaków do rodzimych produktów i usług diametralnie się zmieniło, a lista polskich firm, które podbijają światowe rynki znacznie się wydłużyła . I, chcąc nie chcąc, sam Konkurs, którego celem jest promowanie polskich marek, stał się cenioną, rozpoznawalną i solidną marką. Darują Państwo to samochwalstwo, lecz potwierdzają to liczby: 72% ankietowanych uważa, że godło „Teraz Polska” gwarantuje wysoką jakość produktu, a 81% klientów, którzy zetknęli się z godłem „Teraz Polska” na produktach i usługach, dokonało ich zakupu.

O godło „Teraz Polska” może ubiegać się – i ubiega – każda firma, niezależnie od wielkości. Wśród laureatów mamy niewielkie rodzinne przedsiębiorstwa i ogromne spółki oraz instytucje. Zachęcam jednak szczególnie przedstawicieli małych i średnich polskich przedsiębiorstw, by spróbowali sił w walce o to wyróżnienie. Truizmem jest twierdzenie, iż podmioty z tego segmentu rynku stanowią koło napędowe gospodarki. Jednak w tej grupie firm coraz intensywniej rozwija się innowacyjność, a oryginalne, najwyższej jakości produkty i usługi podbijają serca konsumentów. Nawet najlepsza jakość ma jednak marne szanse przebić się bez odpowiedniej promocji. Takie czasy… Godło „Teraz Polska” to promocja skuteczna i wiarygodna. Także dlatego, że proces oceny zgłoszeń w Konkursie jest przejrzysty, dokonywany przez specjalistów, a zwycięzcy oprócz prawa do posługiwania się logo „Teraz Polska” otrzymują możliwość skorzystania z pakietu promocyjnego, obejmującego m.in. zniżki na reklamę oraz wspólną promocję z innymi laureatami.

Więcej informacji o Konkursie i warunkach zgłoszeń można znaleźć na naszej stronie internetowej. Proszę pisać, dzwonić, mailować – odpowiemy na każde pytanie!

Źródło: http://krzysztofprzybyl.natemat.pl/167273,teraz-polska-oczywiscie-ze-warto