„Spraw dzieciom frajdę” walczy o dziecięcy uśmiech

Wspólna akcja firm Henkel i Carrefour pod hasłem „Spraw dzieciom frajdę” odbędzie się w dniach 3 – 14 września 2019 r. Część dochodu ze sprzedaży środków do prania i czystości oraz kosmetyków firmy Henkel w sklepach sieci Carrefour w całej Polsce zostanie przekazana na rzecz Fundacji Czerwone Noski Klown w Szpitalu. Darowizna o łącznej wartości 50 000 zł umożliwi Fundacji kontynuowanie działań w Warszawie oraz Krakowie. Firmy Henkel i Carrefour współpracują ze sobą już od ponad pięciu lat, by pomagać najmłodszym.

– Henkel od lat angażuje się w wiele akcji charytatywnych. Jedną z nich w tym roku jest wsparcie Fundacji Czerwone Noski. Misją tej organizacji jest niesienie uśmiechu na oddziałach szpitalnych. Niezwykle ważne jest to, by każde dziecko miało powody do radości nawet tam, gdzie jest o nią najtrudniej. Dzięki konsumentom, którzy wybiorą nasze produkty, przekażemy Fundacji środki na realizację programu „Klown w Szpitalu”, czyli kontynuowanie regularnej terapii humorem na oddziałach dziecięcych – powiedziała Dorota Strosznajder, pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej w Henkel Polska.\

Spraw dzieciom frajdę

Program „Klown w Szpitalu”, realizowany we współpracy z firmą Henkel i Carrefour, obejmuje regularne wizyty artystów w następujących placówkach: Narodowe Centrum Reumatologii w Warszawie, Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie.

– Wsparcie firm, takich jak Henkel i Carrefour, umożliwia Fundacji niesienie misji i idei terapii humorem w kolejne miejsca. Dzięki akcji „Spraw dzieciom frajdę” każdy klient, kupując produkty codziennego użytku, może w prosty sposób stać się darczyńcą Fundacji i podarować uśmiech kolejnym małym pacjentom. To ogromnie ważne, ponieważ artyści-klowni odwiedzają rocznie około 15 tysięcy dzieci, przebywających w 12 szpitalach. Aby ich wizyty i działania mogły być regularne, potrzebujemy odpowiednich środków. Cieszymy się, że dzięki takiej inicjatywie, klienci, którzy wybierają markę Henkel, przy okazji mogą poznać Czerwone Noski i wspomóc nasze działania – powiedział Marcin Dudek, dyrektor Fundacji Czerwone Noski Klown
w Szpitalu.

– Cieszymy się, że po raz kolejny wspólnie z klientami Carrefour i firmą Henkel możemy pomóc chorym dzieciom, które w szpitalach w całej Polsce muszą poddawać się leczeniu z dala od rodzinnego domu. Troska o zdrowie jest jednym z filarów naszej firmy, dlatego wspieramy wartościowe inicjatywy skierowane do dzieci oraz promujemy zdrowe odżywianie i aktywność fizyczną. Zgodnie z realizowaną przez nas strategią transformacji żywieniowej rozwijamy również w naszych sklepach ofertę produktów wysokiej jakości i ekologicznych, ponieważ mają one pozytywny wpływ na nasze zdrowie. Cel akcji „Spraw dzieciom frajdę” jest wyjątkowy, dlatego zaangażowaliśmy się w nią bez wahania – powiedział Marek Lipka, Dyrektor Handlowy Carrefour Polska.