Już dziś, w poniedziałek 6 grudnia o godz. 19:00 na fanpage’u Akademii Zarządzania i Rozwoju (AZiR) na FB Tomasz Kozłowski, doświadczony skoczek spadochronowy, opowie o projekcie Jump for the Planet. To globalna kampania pomocowa, której zwieńczeniem będzie skok spadochronowy z 45 km!
Kampania ma na celu wsparcie uchodźców klimatycznych, w tym przede wszystkim dzieci, które zostały osierocone i bezdomne w wyniku kataklizmów wywołanych zmianami klimatycznymi wynikającymi z działalności człowieka. Jump for The Planet to tworzenie globalnego ruchu społecznego, który zbierze środki na budowę skupisk modułowych domów i schronów w miejscach najczęściej występujących klęsk żywiołowych na świecie. Organizacja stawia sobie za cel, aby w ciągu 24 godzin od katastrofy dostarczyć schrony poszkodowanym.
Jednym z ambasadorów Jump for the Planet jest Prezydent Lech Wałęsa. Projekt wspierają także znani i lubiani, m.in. aktorzy i aktorki: Karolina Gorczyca, Jarosław Boberek, Olga Bołądź, Maciej Stuhr, Maciej Musiałowski, Alżbeta Lenska, Rafał Cieszyński, Julia Kamińska, Magdalena Turczeniewcz, czy muzyk Krzysztof Zalewski.
Tomasz Kozłowski to doświadczony skoczek spadochronowy. Poza działalnością związaną ze skokami spadochronowymi przez wiele lat był także czynnym ratownikiem wysokogórskim, psychologiem i mówcą motywacyjnym. W 2014 roku wraz z dwoma skoczkami wykonał najwyższy skok spadochronowy w Europie, skacząc z wysokości prawie 11 km. W 2017 roku, bijąc dwukrotnie rekord Polski, skoczył ze spadochronem 50 razy w ciągu jednego dnia. Każdy skok zadedykował konkretnej, potrzebującej osobie. Dzięki swojej akcji zebrał ponad 200 tys. złotych. Za ten projekt otrzymał nagrodę CHARITY HERO. Rok później w ciągu jednego dnia skoczył 100 razy, zbierając w ten sposób ponad pół miliona złotych na 100 specjalistycznych wózków inwalidzkich dla niepełnosprawnych dzieci. Napisał również książkę pod tytułem „Historia tysiąca lęków”.
Podczas spotkania on-line Tomasz Kozłowski odpowie m.in. na pytania:
- Czym właściwie jest Jump for the Planet?
- Dlaczego zdecydował się na tak szalony krok?
- W jaki sposób organizuje i planuje swoje projekty?
- I wreszcie: jak przygotowuje się do pobicia rekordu w skoku?
Raport CSR jest patronem medialnym AZiR. Zapraszamy na wydarzenie!
Więcej szczegółów znajdziecie na stronie wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/642332476785189?ref=newsfeed
Więcej o kampanii: https://jumpfortheplanet.com