Według najnowszego rankingu sieci handlowych Top Marka 2013 marka Biedronka znalazła się na pierwszym miejscu. O blisko 20 punktów wyprzedziła drugą w zestawieniu sieć Tesco i aż o 35 punktów sieć Auchan – czytamy na stronach Polskatimes.pl.
Jak informuje agencja ISBnews powołując się na badania przeprowadzone przez miesięcznik Press, Biedronka znalazła się po raz pierwszy w historii na 1 miejscu w rankingu popularności medialnej sieci handlowych uzyskując łącznie 88 punktów. Na drugim miejscu uplasowała się sieć Tesco z 70 punktami, a na trzecim, sieć Auchan (53 punkty).
– Naturalnym jest duże zainteresowanie marką Biedronka, którą zna aż 98% Polaków. Jednocześnie, cieszy nas to, że w doniesieniach prasowych odzwierciedlane są nasze konkretne osiągnięcia jako godnego zaufania pracodawcy oraz ulubionej sieci handlowej Polaków – podsumowywał wyniki badania Alfred Kubczak, dyrektor ds.korporacyjnych Jeronimo Martins Polska.
Więcej: polskatimes.pl