Dobre żywienie nie musi kojarzyć się z trudnymi, wymagającymi wiedzy i czasu zakupami, a także pracochłonnym procesem przygotowania posiłków. Żabka odpowiada na potrzeby klientów, którzy poszukują owocowych i roślinnych przekąsek i chcą je mieć na wyciągnięcie ręki, zawsze kiedy tego potrzebują, oferując płynne przekąski pod marką Foodini.
Wśród 10 najpopularniejszych przekąsek wymienianych w pierwszej kolejności w raporcie Ipsos „Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków” są owoce (47%) i warzywa (21%). Respondenci przyznali, że przygotowując śniadanie zwracają uwagę przede wszystkim na: smak (50,7%), łatwość (39,8%), szybkość (39,2%), użycie warzyw i owoców (29,9%) oraz na to, czy posiłek będzie sycący (29,9%). Co ciekawe, co czwarty respondent spożywa drugie śniadanie poza domem. Proponowane przez Żabkę płynne przekąski Foodini łączą wszystko to, czego poszukują konsumenci, myśląc o śniadaniu czy pożywnej przekąsce.
– Foodini to marka od początku do końca stworzona z myślą o konsumentach, którzy chcą świadomie sięgać po zdrowe i pożywne przekąski. Z ogromną dbałością dobieraliśmy składniki i pracowaliśmy nad jej recepturą. W butelce wykonanej w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu zamknęliśmy aż 10 niepowtarzalnych kompozycji, które cieszą się dużą popularnością. Jako Żabka od lat promujemy zrównoważony styl życia, a Foodini to owoce i warzywa zachowujące unikalne mikroelementy i witaminy, niepoddane pasteryzacji. Moim ulubionym Foodini jest Egzotycznie Żółty, uwielbiam go na drugie śniadanie – mówi Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Grupy Żabka.
Idealna odpowiedź na potrzeby konsumentów
Foodini są w 100% roślinne – w ich wchodzą owoce, warzywa, zboża i przyprawy. Płynne przekąski nie zawierają utrwalaczy i substancji słodzących. Kliencir mają do wyboru aż 10 wariantów smakowych. Wszystkie to starannie dobrane kompozycje owoców i warzyw, które stanowią idealną propozycję na smaczne i pożywne śniadanie czy szybką przekąskę w ciągu dnia. Z analiz sprzedażowych Żabki wynika, że klienci najczęściej sięgają po Foodini w poniedziałki i środy, a ich ulubionym smakiem jest Foodini Egzotycznie Żółty z mango, pomarańczy, banana, jabłka i marakui.
Zastosowanie w przygotowaniu Foodini zastępującej pasteryzację innowacyjnej technologii HPP (ang. high pressure processing), polegającej na użyciu bardzo wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze, gwarantuje zachowanie wartości odżywczych i świeżego smaku tych płynnych przekąsek.
Foodini dostępne są w poręcznych, małych butelkach 250 ml, które łatwo zmieszczą się w plecaku czy małej torbie oraz w większych, o pojemności 750 ml.
Pierwsza kampania promocyjna marki
O walorach płynnych przekąsek Foodini Żabka przypomina w najnowszej i pierwszej przeznaczonej dla marki własnej kampanii 360 stopni, która wystartowała 6 lipca i potrwa do 16 sierpnia br. W jej ramach powstały spoty telewizyjny i radiowy, wsparte komunikacją digital i BTL w sklepach. Jej motywem przewodnim jest wpadająca w ucho piosenka i hasło „Foodini dzień lepszym czyni!”. W tym okresie klienci korzystający z aplikacji mobilnej Żappka będą mogą zakupić w promocyjnej cenie 3,99 zł za butelkę o pojemności 250 ml.