P&G od wielu lat wspiera działania mające na celu wzmocnienie kobiet, a także rodziców w środowisku pracy. Firma P&G zdaje sobie sprawę z tego, że zapewnienie matkom, zarówno współpracowników po konsumentów, wsparcia i produktów, których potrzebują, pomoże rozwijać się organizacji każdego dnia.
Dla mam i opiekunów firmy P&G istnieje wiele programów i inicjatyw, które zapewniają im sukces i umożliwiają zdrową równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Obejmuje to płatny urlop rodzicielski Share The Care, który sprawia, że opieka nad noworodkiem jest bezstronna ze względu na płeć i nie stanowi już nadmiernego obciążenia dla młodych mam, umożliwiając obojgu opiekunom pozostanie w domu z noworodkiem.
Ponadto firma P&G zdecydowanie popiera szereg kwestii dotyczących równości płci, aby pomóc wyrównać sytuację dla wszystkich kobiet, w tym przejąć inicjatywę w sposobie przedstawiania kobiet w mediach, zwłaszcza w reklamach. P&G jest również zdecydowanym orędownikiem pozyskiwania większej liczby kobiet w STEM i niedawno zwróciła uwagę na pięć kobiet-naukowców z P&G, które omówiły, w jaki sposób odniosły sukces w P&G, pomagając walczyć z przeświadczeniem, że kobiety nie mogą odnieść sukcesu w karierze.
W ostatnim Raporcie Społeczności na rok 2021 firma zaprezentowała różne sposoby, w jakie kontynuuje działania mające na celu pomoc kobietom i dziewczętom na całym świecie poprzez różnorodne programy i składki.
Dodatkowo, mamy na całym świecie ufają produktom P&G od ponad 100 lat — zarówno dla siebie, jak i dla swoich dzieci. W 2022 roku firma nadal będzie kontynuować inicjatywy dla mam, w tym m.in. zaangażowanie Pampers w opiekę zdrowotną Black Maternal Healthcare, która skierowana jest do ciemnoskórych matek, które w Stanach Zjednoczonych, według Centers for Disease Control and Prevention, umierają trzy razy częściej w wyniku powikłań związanych z ciążą.